• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Graffiti BBDO - 3 noi executii pentru noua campanie Romtelecom

Graffiti BBDO - 3 noi executii pentru noua campanie Romtelecom

Graffiti BBDO semnează noua platformă de comunicare pentru Romtelecom, care cuprinde trei execuţii noi, dramatizând ofertele speciale de sărbători ale companiei pentru serviciile de telefonie fixă (Voce) şi Internet de bandă largă (ClickNet), sub conceptul: "Cumperi 1, primeşti 3”. Platforma este concepută în aşa manieră încât să suprindă publicul printr-o nouă viziune asupra a ceea ce presupune divertismentul de calitate oferit de Romtelecom.


Pe o piaţă din ce în ce mai aglomerată, unde comunicarea ia forme dintre cele mai diverse şi neaşteptate, noua platformă creativă pe care au fost construite spoturile Romtelecom îşi propune să puncteze într-un mod original rolul produselor şi serviciilor Romtelecom în viaţa oamenilor, mai ales în această perioadă de criză economică. 


Noile execuţii păstrează direcţia cinematografică, aceeaşi care a consacrat deja campaniile Romtelecom în ultimii doi ani, însă abordează un cu totul alt stil. După seria Thriller Movie sau serialul de animaţie Familia Telcu, noua platformă introduce un gen nou, mai dinamic, specific filmelor de acţiune, reprezentat de un super agent.


“După îndrăgita şi foarte populara famílie Telcu, care îi îndemnă pe români să îşi cheltuiască banii în mod chibzuit şi inteligent, atât noi cât şi clientul am simţit  nevoia de a contura în toamna aceasta o campanie dinamică, alertă, care creează în toate mediile un sentiment de “blockbuster”, tocmai pentru că ofertele de sărbători pe care Romtelecom le aruncă pe piaţă sunt de-a dreptul explozive”, spune Andreea Sandu, Group Account Director, Graffiti BBDO. 


“S-au văzut mulţi eroi. Dar nici unul din ei nu a fost la fel de agil, şarmant sau versatil precum noul tip de agent special conturat de  Romtelecom. Pe lângă el, James Bond pare timid, Sfântul are păcate, iar Jason Bourne este încă la şcoala de agenţi speciali. Iarna aceasta super eroul îşi dezvăluie arma secretă imbatabilă: noua ofertă Romtelecom”, spune Olivia Başag, Senior Copywriter la Graffiti BBDO.


Noile campanii se desfăşoară în lunile noiembrie şi decembrie şi cuprind următoarele  medii: TV, radio, presă, OOH şi in-store. Campania de Voce a fost lansată pe 8 noiembrie, setând scena pentru noua serie cinematografică şi invitând publicul să intre în acţiune cu agentul special de la Romtelecom. Pe 22 noiembrie au fost lansate alte două episoade care continuă serialul de acţiune, dramatizând celelalte două surprize pe care Romtelecom le aduce clienţilor de sărbători: oferta de Internet care vine cu două servicii cadou şi oferta “Cumperi 1, primeşti 3”.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//