• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Solutii Lasting Software pentru limitarea convorbirilor telefonice personale la birou

Solutii Lasting Software pentru limitarea convorbirilor telefonice personale la birou

Excesele angajaţilor reprezintă în medie 30% din costurile de telefonie ale unei companii. O analiză efectuată de LASTING Software, dezvoltatorul unitel, arată că limitarea acestora, prin setarea unor alerte, alarme online şi rapoarte lunare offline specifice, ar putea genera economii anuale de zeci de mii de euro.


Pentru a stabili excesele angajaţilor în ceea ce priveşte convorbirile telefonice, sunt luaţi în calcul o serie de parametri care variază de la o organizaţie la alta: durata convorbirii, costul aferent, destinaţia apelului (identificarea apelurilor către numerele de telefon naţionale, internaţionale sau numere speciale), interesul convorbirii (personal sau de serviciu) precum şi intervalul orar în care au loc apelurile.


Prin implementarea unei soluţii complete pentru managementul şi reducerea costurilor de telefonie, managerii pot controla costurile, le pot vizualiza defalcat şi transparent pe centre de cost/profit, pe locaţii şi chiar pe fiecare angajat în parte. Esenţială este separarea apelurilor efectuate în interes profesional de cele efectuate în interes personal. Acest lucru este posibil prin crearea unei cărţi de telefon a companiei, actualizată în permanenţă pe baza unui mecanism simplu cerere/aprobare, care asigură introducerea noilor contacte. De asemenea, soluţia permite stabilirea unor limite privind durata medie recomandată a convorbirilor şi costurile aferente raportate la modelul de comunicare al fiecărei companii în parte.


“Cea mai mare reducere de cost realizată prin limitarea exceselor angajaţilor s-a obţinut în cazul unei instituţii publice, unde valoarea facturii lunare s-a diminuat cu 60%, în condiţiile în care media este de 30%. Bineînţeles, volumul economiilor variază de la o organizaţie la alta, în funcţie de comportamentul efectiv al angajaţilor, domeniul de activitate şi politica internă. Printr-o gestiune corectă a acestor costuri, companiile pot economisi zeci de mii de euro pe an”, declară Dan Pascu, Director Soluţii IT LASTING Group.


Excesele pot fi semnalate prin alerte, alarme online şi rapoarte lunare offline specifice. Pe lângă o serie de rapoarte predefinite, pot fi implementate diverse filtre şi raportări cu un grad ridicat de personalizare. Spre exemplu, pot fi realizate clasamente interne la nivel departamental sau individual: top costuri convorbiri telefonie fixă, top costuri apeluri în afara programului, top costuri apeluri în roaming, top cele mai lungi convorbiri etc. Aceste topuri au un rol psihologic important: angajaţii se feresc de primele poziţii, ceea ce determină un auto-control ridicat cu efecte garantate în buget. Mai mult, cu ajutorul acestor instrumente de control, organizaţiile pot include în pachetul de beneficii pentru angajaţi alocarea unui buget pentru convorbiri personale, atât de pe extensie, cât şi pe de pe telefonul mobil.


Majoritatea convorbirilor în interes personal sunt efectuate de pe telefonul fix, îndeosebi acolo unde există extensii, deoarece, în absenţa unui software specializat, nu poate fi generată o listă a convorbirilor pentru fiecare interior în parte.


Convorbirile în roaming înregistrează cele mai mari costuri pentru companii. De altfel, o singură sesiune de transfer de date în roaming efectuată de un angajat a generat un cost de 1.900 RON.


Departamentul de vânzări şi cel administrativ, urmate de management generează cele mai mari costuri de telefonie. Apogeul pe acest segment este atins în bănci, administraţie publică şi unităţi de tip call-center.


Companiile „multilocaţie”, băncile, multinaţionalele, companiile de consultanţă şi call-centerele sunt cele care arată un interes crescut pentru limitarea exceselor angajaţilor.


Unitel este soluţia dezvoltată de către LASTING Software pentru managementul costurilor de telefonie. Scopul principal al aplicaţiei este reducerea costurilor şi menţinerea unei evidenţe foarte stricte a acestora. Printre clienţii Unitel se numără: Consiliul Judeţean Brăila, Lafarge Ciment, Mega Group, OTP Bank, Primăria Sibiu, Unicredit Ţiriac Bank.


LASTING Software, parte a grupului de firme LASTING,  este una dintre cele mai inovative companii dezvoltatoare de software din România. Una dintre puţinele firme româneşti prezente în fiecare dintre ediţiile topului Deloitte, anul acesta situându-se pe poziţia 23.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//