• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Rebranding pentru compania Monsena, realizat de BrandTailors

Rebranding pentru compania Monsena, realizat de BrandTailors

BrandTailors - companie de strategie şi design de brand - a finalizat proiectul de rebranding al companiei Monsena. La sfârşitul anului 2009, consultanţii BrandTailors au fost abordaţi de către fondatorii companiei de servicii B2B Monsena, specializată în furnizarea, proiectarea, procesarea şi implementarea soluţiilor de acoperişuri fălţuite şi faţade ventilate. Brieful înaintat iniţial echipei BrandTailors a avut ca şi cerinţă centrală împrospătarea graficii website-ului corporate.


Pornind de la cerinţele specifice venite din partea echipei Monsena, consultanţii BrandTailors au mers un pas mai departe şi au demarat o serie de interviuri cu cele două categorii de audienţă ale companiei: arhitecţii şi constructorii. Cercetările au evidenţiat faptul că instrumentul de comunicare on-line pe care-l folosea Monsena era mai degrabă ineficace, în mare parte din cauza lipsei unei viziuni corporatiste convingătoare. Astfel, echipa Monsena şi cea a companiei BrandTailors au identificat nevoia derulării unui program de rebranding care să definească premisele favorabile dezvoltării Monsena într-un brand unic pe piaţa produselor şi serviciilor de construcţii.


“Monsena dă formă celor mai îndrăzneţe idei”, promisiunea  brand-ului articulată de către consultanţii BrandTailors, s-a dovedit a fi expresia fidelă a credo-ului organizaţiei. Pentru a alinia identitatea vizuală credo-ului Monsena, Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, a abordat o manieră de execuţie atipică, construind logo-ul în plan vertical pentru a sugera ideea de semnalizare, printr-un totem, a amprentei pe care Monsena o lasă pe fiecare clădire în a cărei realizare se implică.


„Ideea mi s-a părut extrem de potrivită pentru acest client, întrucât, dincolo de legătura cu specificul activităţii, verticala are şi conotaţia creativităţii, şi a noului, a păstrării direcţiei şi a calităţii, dincolo de compromisuri”, a declarat Janos Kurko – Creative Partner BrandTailors.


“Programul de rebranding implementat alături de echipa de management Monsena confirmă faptul că valoarea profesională a echipei pe care o conduc rămâne una incontestabilă, atât în cazul programelor de branding de servicii, cât şi în cazul celor de branding de produs, arie de expertiză în care consultanţii BrandTailors şi-au dovedit eficacitatea în nenumărate ocazii” - Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.


Membrii echipei care au contribuit la rebranding-ul Monsena sunt: Beatrice Daniş şi Monica Dumitriu – strategie de brand, Alina Crangă, Cristina Ionescu şi Ionuţ Militaru – project management, Janos Kurko şi Beatrice Daniş – concept creativ, Ovidiu Pop, Vlad Neuman şi Lehel Mako – dezvoltare grafică, Mihai Părpălea - retuşare imagine şi pregătire de tipar.


BrandTailors (este compania de consultanţă strategică şi design de brand care în peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durată cu companii reputate pe plan internaţional şi local precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Tetrapk, Ulker, Interstar Chim, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, Vrancart, Macromex, Randler Group, Ţiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree, Petrom etc.


BrandTailors a redefinit standardele în peste 40 de categorii de produse şi servicii, dezvoltând proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Măgura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Zuzu, Fulga, Rarăul, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Prodlacta, Bankia, Perla Covasnei, Tasty, Eurovita, Star, Loteria Română, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Antena 1, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Monsena şi de creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, HapiHap, Fulg De Vară, Cher Patissier, Generis, Unlock Market Research şi Active Watch.


BrandTailors a lansat în iunie 2009 divizia Community BrandTailors – prima consultanţă de branding digital şi conţinut digital de brand din România.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//