• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Alexandrion Grup Romania a lansat etichetele responsabile

Alexandrion Grup Romania a lansat etichetele responsabile

Incepând cu luna Noiembrie 2010, Alexandrion Grup România a luat decizia de a preveni consumatorii de riscurile consumului de alcool în anumite circumstante.

 

Aşadar, pe toate etichetele mărcilor strategice ale companiei, au fost amplasate mesaje: Nu consumaţi băuturi alcoolice dacă sunteţi minor; Nu consumaţi băuturi alcoolice dacă sunteţi insărcinată; Nu consumaţi băuturi alcoolice dacă urmează să conduceţi un autovehicul.


Brandurile pentru care etichetele au fost deja înlocuite sunt: Alexandrion, Alexander, şi Kreskova. Un alt brand important din portofoliul companiei, Cava D`Oro, va apărea în piaţă cu noile etichete începând cu mijlocul lunii decembrie 2010.


Cele 22 de milioane de sticle pe care Alexandrion Grup România estimează că le va vinde în 2011 vor avea etichete cu noile însemne.


„Prin diversele campanii pe care le-a desfăşurat de-a lungul anilor, Alexandrion Grup România a demonstrat că este o companie responsabilă. Poziţia sa de lider de piaţă a fost câştigată graţie consumatorilor săi. Pentru ei, informarea şi conştientizarea sunt vitale. Trebuie menţionat că suntem total împotriva  consumului de alcool în oricare dintre cele trei situaţii reprezentate pe logo-urile de pe noile etichete. Iar în general, recomandăm un consum responsabil de băuturi alcoolice indiferent în ce situaţie. Deşi legislaţia nu ne obligă la astfel de acţiuni, am considerat necesară şi utilă introducerea acestor însemne”, a declarat Gyuri Eperjessy, Director Comercial al Alexandrion Grup România.


Alexandrion Grup, compania românească cu distribuţie internaţională este cel mai mare producător de băuturi alcoolice din România. Printre produsele companiei se numără: Alexandrion, Brâncoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Alexander, Red Bowler scotch whisky şi alte 20 de mărci.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//