• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

O noua agentie ATE Bank Romania in Bucuresti, in zona Piata Amzei

O noua agentie ATE Bank Romania in Bucuresti, in zona Piata Amzei

ATE Bank România îşi consolidează prezenţa teritorială în Bucureşti prin deschiderea Agenţiei din Piaţa Amzei, una dintre cele mai importante zone de business şi trafic pietonal din centrul Capitalei, se precizeaza intr-un comunicat de presa al bancii.


„Agenţia localizată în Piaţa Amzei, o zonă cu un foarte mare potenţial economic şi social atât pe segmentul persoane fizice cât şi pe cel al companiilor, oferă clienţilor existenţi şi potenţiali întreaga gamă de servicii financiar - bancare adaptate la evoluţia pieţei de profil la final de an 2010. Venim cu produse deosebit de avantajoase, atât pentru economisire, cât şi pentru creditare, şi ne aşteptăm cu drag clienţii dintr-una din cele mai dinamice zone ale Bucureştiului”, a declarat Bogdan Săndulescu, Director Agenţie Piaţa Amzei.


ATE Bank România este reprezentată la nivelul municipiului Bucureşti prin 12 unităţi teritoriale şi are ca obiectiv major consolidarea activităţii concomitent cu eficientizarea operaţiunilor prin dezvoltarea reteţei de canale alternative de distribuţie.


În contextul orientării strategice către piaţa serviciilor bancare la distanţă, ATE Bank România a primit în cadrul Galei Premiilor „Online Banking”, decernate de revista e-Finance în data de 15 Aprilie 2010, premiul pentru „Cel mai dinamic new-comer pentru oferta de servicii online banking adresată persoanelor juridice în anul 2009”.


Portofoliul de produse şi servicii al băncii dedicate clienţilor persoane fizice şi juridice cuprinde în afară de serviciul de Internet Banking: depozite la termen cu diverse beneficii atractive ataşate, produse de creditare pentru persoane fizice şi companii, carduri de debit emise sub sigla VISA (inclusiv carduri Business), carduri de credit emise sub sigla MasterCard având ataşată Asigurare de Călătorie oferită gratuit de bancă, Pachetul de Produse şi Servicii Hippocrates în parteneriat cu Centrul Medical Medsana, servicii de transfer de bani rapid Western Union.


ATE Bank România are ca acţionar majoritar Agricultural Bank of Greece S.A. (ATE Bank Greece), cu 74% din acţiuni. IFC, membră a grupului World Bank, deţine 15%, iar UCECOM, Uniunea Naţională a Cooperaţiei Meşteşugăreşti,  7,36%. Mai multe persoane juridice şi fizice deţin 3,5% din acţiunile băncii. ATE Bank of Greece este prezentă în România din 2006, când a achiziţionat pachetul majoritar de acţiuni de la Banca pentru Mica Industrie şi Liberă Iniţiativă.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//