• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Franke - 11.800 de euro, cea mai mare factura pentru un sistem complet de bucatarie, in 2010

Franke - 11.800 de euro, cea mai mare factura pentru un sistem complet de bucatarie, in 2010

In 2010, cea mai mare factura platita de un client Franke Romania - persoana fizica - a fost de 11.800 euro (TVA inclus), reprezentand un sistem complet de echipamente necesare unei bucatarii. Este vorba de sistemul Crystal realizat din inox si cristal, compus din chiuveta cu accesorii, baterie, plita, cuptor, hota si cuptor cu microunde. Sistemul Crystal este unic prin functiile cu care este dotat cuptorul din gama;  acesta poate gati simultan 4 feluri de mancare, fara ca gusturile sa se amestece, iar prin funcţia „wellness” elementele nutritive ale alimentelor raman intacte. Pe langa sistemul complet Crystal, s-a mai achizitionat o masina de cafea cu accesorii si o combina frigorifica Side by Side.


In paralel, media unei achizitii realizata in acest an in showroomurile Franke a fost de 2000 - 2500 de euro (TVA inclus), cu 15% mai mult decat in 2009.


„Si in 2010 segmentul sistemelor high-end cu functionalitate si design deosebite au avut o evolutie foarte buna, cererea situandu-se la nivelul anului trecut, dar peste solicitarile din 2008. Este un trend pozitiv si imbucurator totodata ce ne determina sa fim optimisti in ceea ce priveste evolutia viitoare a pietei. Pentru Franke, un varf de vanzari-30% crestere fata de o luna normala- a fost inregistrat in perioada de vara-iunie-iulie, cand un numar foarte mare de romani s-au intors din strainatate si au ales sa-si investeasca economiile in renovarea casei ”, a declarat Florin Porojan, director general Franke Romania.


Pentru anul in curs, Franke Romania si-a bugetat afaceri in crestere cu 5- 10%, comparativ cu anul 2009 cand cifra de afaceri a atins valoarea de 55,5 milioane de lei. Compania a introdus in portofoliu ultima inovatie in materie de electrocasnice incorporabile de bucatarie-chiuveta Polyedro-lansata in luna aprilie la cel mai mare targ de profil de la Milano.


„Piata de electrocasnice incorporabile a recuperat anul acesta din scaderea resimtita in 2009, astfel ca putem vorbi de o crestere a industriei in 2010 de pana in 5%. Evolutia se bazeaza pe deciziile de cumparare ale romanilor care au ales sa-si renoveze bucatariile si sa–si inlocuiasca electrocasnicele vechi cu cele noi. In acest context, majoritatea prefera electrocasnicele incorporabile care sa ii satisfaca din punct de vedere estetic, dar si functional”, a precizat Florin Porojan.


Piata de sisteme incorporabile de bucatarie reprezinta 10-12% din totalul pietei de produse electrocasnice comercializate anual in Romania, atingand in valoare aproximativ 40 de milioane de euro. Spre comparatie, in 2005, piata de built-in din Romania ajungea la doar 5%. In tari precum Germania sau Italia, segmentul de sisteme incorporabile reprezinta aproximativ 50% din totalul pietei de electronice si electrocasnice. 


Franke România, parte a diviziei Kitchen Systems Group a corporaţiei multinaţionale Franke Artemis din Elveţia, activeaza pe piata locala din 1998, oferind linii complete de electrocasnice incorporabile, într-o gamă variată. În prezent compania deţine în portofoliu peste 1.000 de coduri de produse diferite. Sistemele de bucătărie includ toate echipamentele necesare unei bucătării: chiuveta, baterie, plita, cuptor, hota, maşina de spălat vase, combina frigorifică, cuptor cu microunde şi alte accesorii. Produsele comercializate de companie sunt produse în proporţie de 95% în Italia, iar restul sunt importate din Scoţia, Germania şi Elveţia. Franke România desfăşoară activităţi de export în Moldova, Serbia.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//