• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Seara germana Sixt Rent a Car si Lufthansa Airlines pentru agentiile de turism

Seara germana Sixt Rent a Car si Lufthansa Airlines pentru agentiile de turism

Sixt Rent a Car, compania de închirieri auto numărul 1 în Germania, împreună cu Lufthansa Airlines, cea mai mare companie aeriană germană, au organizat un eveniment dedicat  reprezentanţilor agenţiilor de turism din România.

Acest eveniment este primul dintr-o serie de întâlniri prin care cele două companii îşi propun să consolideze comunicarea cu reprezentanţii agenţiilor de turism. Printre subiectele discutate s-au numărat rezultatele sezonului de iarnă, care a fost unul favorabil rezervărilor de bilete de călătorie şi închirierilor auto, precum şi planuri pentru sezonul estival al acestui an.

Lufthansa Airlines a transportat anul trecut 600.000 de pasageri pe rutele România-Germania şi România-Italia (Lufthansa Italia), cu peste 6% mai mult faţă de numărul călătorilor înregistraţi în 2008. Austrian Airlines România, partener al evenimentului, este dispus să susţină afacerea pe piaţa românească cu încredere totală. Compania şi-a crescut deja capacitatea cu 36%. Pe segmentul de închirieri auto, Sixt Rent a Car, prin intermediul agenţiilor de turism, a avut o creştere de 55% în ceea ce priveşte închirierile pentru destinaţii externe şi o creştere de 32% în cazul închirierilor interne. Obiectivul pe 2010 este creşterea cu 30-40% a cifrei de afaceri faţă de anul trecut.

„Având în vedere creşterea pe care am resimţit-o în timpul sezonului de iarnă (şi fiind compania de închirieri auto numărul 1 în Germania), am considerat că ar fi o idee bună să organizăm împreună cu Lufthansa o seară germană dedicată partenerilor noştri din agenţiile de turism, înainte de începerea sezonului estival. Avem deja indicii că piaţa de turism - atât cea externă, cât şi cea internă - va creşte în Europa”, a declarat Dudy Perry, General Manager Sixt New Kopel.

De asemenea, în cadrul evenimentului, organizatorii au oferit premii pentru reprezentanţii agenţiilor de turism: premiul I - un weekend la Munich cu bilet de avion oferit de Lufthansa Airlines, iar cazarea şi maşina asigurate de Sixt Rent a Car, premiul II – un voucher oferit de Sixt Rent a Car pe perioada unui weekend în România, precum şi o machetă Lufthansa, premiul III – machetă Mini Cooper oferită de Austrian Airlines România.

„Pentru Lufthansa, România este în topul pieţelor în creştere în Europa Centrală. Suntem încântaţi să putem investi constant în reţeaua din şi către România, oferind beneficii suplimentare clienţilor noştri. Prin programele noastre, cum ar fi Lufthansa eXperts, am deservit cu succes de-a lungul anilor nevoile specifice agenţilor de tursim din întreaga lume. Prin intermediul acestei iniţiative în România, demonstrăm importanţa unei relaţii bune cu industria de turism din ţară ”, a declarat Stefan Vesermann, General Manager Lufthansa Airline.

„Impulsul pe care vrem să-l dăm României va deservi toţi clienţii noştri, indiferent că vorbim de timp liber sau business. Oportunitatea este acolo şi ...sunt extrem de competitive”, a declarat  José Luis Gilabert, General Manager Austrian Airlines Romania & Moldova.

Singura companie prezentă pe piaţa din România care oferă, în acelasi timp, servicii de leasing operaţional şi rent-a-car. SIXT New Kopel a intrat pe piaţa locală în 2005, fiind prima companie care a adus leasingul operaţional în România. În 2006, primeşte, în exclusivitate, licenţa SIXT pentru România şi devine unul dintre cei mai mari furnizori de servicii rent-a-car. SIXT este unul dintre cei mai puternici furnizori internaţionali de servicii rent a car şi deţine controlul a 3.500 de locaţii în 100 de ţări din întreaga lume.

În 2008, SIXT New Kopel lansează divizia de second hand şi are posibilitatea să ofere acum clienţilor săi maşini din flota proprie cu 1 an garanţie, un serviciu unic în România. Începand din februarie 2009, segmentul de vânzări de maşini trece sub umbrela brandului AAA New Kopel, ca urmare a parteneriatului încheiat cu compania cehă AAA Auto, cea mai mare companie din Europa care comercializează maşini second hand.

În vara anului 2009, Grupul SIXT New Kopel a anunţat că este importator exclusiv al brandului Chery în România, cel mai mare producător de maşini din China.

În 2010, Union Motors România (UMR) – parte a grupului Sixt New Kopel – devine noul dealer al maşinilor Suzuki în Bucureşti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//