• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Oferte croaziere: Turismul de croaziera, un turism elitist in dezvoltare

Oferte croaziere: Turismul de croaziera, un turism elitist in dezvoltare

Turismul de croazieră rămâne încă în România un segment al industriei de profil pe care tour-operatorii îl redescoperă, după mai bine de 11 ani de la primele oferte lansate de o agenţie de turism. Un seminar de specialitate, organizat de Office Travel, care administrează sistemul de rezervări on-line Croaziere.net, a reunit, timp de trei zile, la Cheile Grădiştei, aproape o sută de reprezentanţi ai agenţiilor de turism din ţară, care au inclus în ofertele pe 2010 pachete turistice de croazieră, în pofida crizei.

Directorul general al Office Travel, Ioan Băşea, crede în mottoul 'E vremea croazierelor' şi consideră că acest segment turistic se va dezvolta începând cu 2010, în pofida crizei, pe fondul reducerilor pe care le vor practica tour-operatorii, pentru a atrage clienţii.

"Ne-am propus să dublăm vânzările în acest an, prin tarife accesibile, reduse cu 25 până la 30 la sută, comparativ cu 2009, anul de criză, când reducerile au fost de 20 până la 70 la sută, cele mai mari reduceri fiind înregistrate pe segmentul de croaziere de lux, de până la 70 la sută, la vase de croazieră cu servicii de 5 stele plus", a declarat, pentru Agerpres, directorul Office Travel.

Managerul Office Travel a dat exemplul unei reduceri care poate părea o păcăleală pentru piaţa românească, dar care este mult apreciată de turiştii occidentali. Aceştia apreciază foarte mult croazierele al căror preţ scade până la 10.000 de euro, după ce, iniţial, preţul era de 40.000 de euro, iar serviciile sunt menţinute la aceleaşi standarde de calitate.

Ioan Băşea a avertizat că serviciile post-vânzare sunt esenţiale pentru a fideliza clienţii şi a-i determina să revină. 'Un aspect foarte important este informarea corectă a turistului asupra ofertei şi a serviciilor de care va beneficia. La sfârşitul călătoriei nu trebuie abandonat, după ce a fost debarcat pe ţărm. Mulţi trebuie să plece către alte destinaţii, tocmai de aceea serviciile post vânzare sunt importante, pentru că turistul poate renunţa la a mai apela a doua oară la acea agenţie de turism dacă nu a fost mulţumit. Acesta trebuie să ştie că un vas de croazieră nu este un hotel, iar condiţiile şi serviciile pot fi diferite', a spus Băşea.

Directorul Office Travel a explicat că vasele de croazieră sunt cotate pe categorii, ca şi facilităţile de cazare hoteliere, dar standardele sunt diferite. O navă de croazieră poate fi încadrată între două şi cinci stele, iar cotarea acesteia se face în funcţie de standarde MEG (Maritime Evaluation Group), organism internaţional care acreditează toate tipurile de nave maritime. Un vas de croazieră poate obţine maxim 2.000 de puncte, în funcţie de standardele de navigaţie. Din cele 2.000 de puncte, 25 la sută se acordă pentru performanţele navei şi includ mentenanţa, siguranţa navigaţiei, facilităţile de care dispune, spaţiul util, 10 la sută sunt acordate pentru cazare, unde este evaluat numărul de cabine standard, apartamente şi camere de lux.

'Raportul echipaj pasageri este foarte important în evaluarea vasului, aici fiind vorba de numărul de persoane care asigură serviciile pentru un turist', a explicat Băşea. Bucătăria vasului reprezintă 20 la sută din punctele de evaluare, iar aici se ţine cont de locul de servire a mesei, de calitatea saloanelor, bufetele şi barurile auxiliare, ospitalitatea personalului, gama de produse din meniu. Facilităţile de distraţie reprezintă 5 la sută din punctaj, 20 la sută serviciile de la bord, iar experienţa echipajului, care este foarte importantă, reprezintă 20 la sută, a spus directorul general al Office Travel. Turismul de croazieră este unul dintre cele mai sigure, în pofida aparenţelor, a explicat Ioan Băşea, care a spus că au existat tentative ale unor atentatori de a urca la bordul vaselor de croazieră, dar au fost descurajate de echipele speciale care asigură securitatea pasagerilor la bord.

'Dacă turiştii întreabă despre acest aspect este important să fie informaţi corect şi să li se explice că o astfel de călătorie este foarte sigură, chiar dacă au existat şi tentative, cum pot fi întâlnite oriunde în altă parte, dar turiştii trebuie să stie că se află în siguranţă într-o croazieră', a spus Băşea. Office Travel, care are sediul la Cluj, a decis să atace şi piaţa din Bucureşti, pentru a-şi extinde baza de clienţi, mizând pe creşterea intersului turiştilor pentru segmentul călătoriilor cu vase de croazieră.

Croaziere.net este agent autorizat al operatorilor MSC Cruises şi Pullmantour şi membru al CLIA (Official Travel Agency for the Cruise Industry) şi membru ACE (Association of Cruise Experts). Croaziere.net are pachete de destinaţii care acopera trasee în zone din Mediterana şi până la trasee în zona Pacificului de Sud. O croazieră pe ruta Barcelona, Mediterana Clasică, Insulele Canare şi Maroc, cu Norvegian Cruise Line - Norvegian Jade, pentru 21 de nopti, costă 1.529 euro de persoană, cu servicii all-inclusive. O croazieră în zona insulelor greceşti, de 7 nopţi, costă 699 de euro de persoană, cu plecare din Veneţia şi întoarcere în Veneţia.

O croazieră în fiordurile norvegiene, de 7 nopţi, cu navele MSC Cruises - MSC Orchestra, costă 849 de euro. O croazieră în insulele canare, cu Norvegian Cruise Line, de nouă nopţi, costă 649 de euro, iar o croazieră în Bazinele Mediteraneene, cu Pullmmantur Cruises - Sovereign, costă 383 de euro, pentru 7 nopţi de călătorie. Bijuteriile Baltice pot fi admirate cu o croazieră de 10 nopţi, cu plecare din Copenhaga, care costă 1.699 de euro.

O croazieră în Australia şi Noua Zeelandă poate costa între 1.399 de euro şi 1.949 de euro, pentru 14 nopţi de cazare. O croazieră de lux în Mediterana, pentru 14 nopţi, costă 4.728 de dolari, de persoană, iar în America Latină, cu Regent Seven Seas - Seven seas Mariner, pentru 18 nopti, preţurile pleacă de la 8.155 de dolari de persoană, cu plecare din Rio de Janeiro şi cap de linie la Fort Lauderdale, în Statele Unite.

O croazieră în sudul Asiei, cu Princess Cruises, cu o călătorie de 16 nopţi, costă 2.945 dolari de persoană. Portul de plecare este Bangkok, Thailanda, iar sosirea este la Beijing.O croazieră în Japonia şi Orientul Îndepărtat, cu Royal Caribbean International, cu şapte nopţi de cazare, poate costa de la 359 de euro, cu plecare din Shanghai, vizite în insulele japoneze Nagasaki, Kagoshina, Fukuoka, Busan (Coreea de Sud) şi întoarcere la Shanghai.

 

Material furnizat de Agentia Nationala de Presa Agerpres.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//