• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Biofarm a inregistrat vanzari de peste 18 milioane lei in primul trimestru al 2009

Biofarm a inregistrat vanzari de peste 18 milioane lei in primul trimestru al 2009

Vanzarile nete de produse finite ale producatorului de medicamente Biofarm Bucuresti au inregistrat o crestere de aproximativ 11 la suta, in primul trimestru din acest an, fata de perioada similara a anului 2008, cifrandu-se la 18,62 milioane lei, conform rezultatelor financiare preliminare publicate pe site-ul Busei de Valori Bucuresti.

Profitul net la 31 martie 2009 a fost in crestere cu aproximativ cinci la suta fata de primul trimestru al anului trecut. Profitul inainte de includerea taxelor, dobanzilor, deprecierii si a amortizarii (EBITDA) s-a mentinut la peste 30 la suta asigurand capacitatea de dezvoltare viitoare a companiei in conditii de profitabilitate. Gradul de indatorare al companiei este sub cota de 5 la suta, acest lucru asigurand un potential de crestere a afacerii, informeaza compania.

Potrivit Biofarm, in anul 2007, s-a hotarat plasarea unor disponibilitati banesti in piata de capital, investitie promitatoare in acea perioada, dar in anul 2008, actiunile societatilor cotate la BVB au inregistrat o masiva depreciere. La data de 31 decembrie 2008, Biofarm a procedat la reevaluarea portofoliului de actiuni detinute pe termen lung la societati solide listate la BVB, inregistrand un provizion in valoare de 35,14 milioane lei.

Compania precizeaza ca suma a afectat rezultatul financiar al anului 2008. In prezent, actiunile detinute pe termen lung la societati listate la BVB au cunoscut o usoara apreciere fata de sfarsitul anului 2008, dar aceasta apreciere nu a fost luata in calcul la stabilirea situatiilor financiare preliminare ale trimestrului I 2009. Biofarm a anuntat ca dispune de suficiente resurse financiare pentru a face fata necesitatilor curente, fara a fi necesara vanzarea actiunilor detinute la societatile listate la BVB.

"Pe masura ce cursul actiunilor detinute pe termen lung va creste, pierderea inregistrata la 31 decembrie 2008 va fi recuperata, in conditiile iesirii din actuala criza financiara, investitia in BVB va aduce cu siguranta un plus de profitabilitate pentru Biofarm", au declarat oficialii companiei.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//