• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Fiat 500, desemnat cel mai bun design in 2009

Fiat 500, desemnat cel mai bun design in 2009

Automobilul Fiat 500 a fost desemnat castigatorul categoriei cel mai bun design, in cadrul editiei din acest an a World Car Design of The Year de la New York. Juriul care a acordat calificative modelelor inscrise in competitie a fost format din 59 de ziaristi din 25 de tari.

Juratii au considerat ca titulatura de "icon" defineste cu adevarat masina lansata pentru prima oara pe piata in anul 1957, pozitionand-o, astfel, in fata tuturor celor 50 de modele competitoare. "Stilul Fiat este unul foarte emotional, original si cu adevarat de impact, intr-o lume a masinilor dominate de caracteristici reci si de un design foarte rigid", a spus Tom Matano, directorul Scolii de Design Industrial din cadrul Academiei de Arta din San Francisco.

Fiat 500 nu a fost singurul model auto italian ajuns in atentia specialistilor americani. In 2007, Fiat Grande Punto s-a numarat printre cele trei finaliste ale aceluiasi salon de specialitate. Modelul de clasa mini Fiat 500 este comercializat, din martie 2008, si in Romania prin intermediul concesionarului AutoItalia, in trei variante: Pop, Lounge si Sport.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//