• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Generali Asigurari a lansat campania Casa, dulce casa

Generali Asigurari a lansat campania Casa, dulce casa

In perioada 10 aprilie - 31 mai 2009, Generali Asigurari va desfasura o ampla campanie de promovare a produsului de asigurare completa a locuintei - Eurocasa Completa Plus. Campania, desfasurata sub conceptul "Casa, dulce casa...", ofera o reducere de 20% a primei de asigurare. In plus, produsul presupune o acoperire completa de riscuri, nu are prevazuta fransiza si nici limita maxima de despagubire pentru riscurile de furt, talharie si avarii ale instalatiilor de apa (cele mai frecvent inregistrate daune).

Eurocasa Completa Plus se adreseaza atat proprietarilor, cat si chiriasilor de apartamente, case, vile si cabinete profesionale. "Tinand cont de faptul ca, in Romania, din cele peste 8 milioane de locuinte, doar 800.000 sunt asigurate, vrem sa impulsionam acest segment de asigurare si sa crestem in randul romanilor gradul de constientizare si de responsabilizare fata de unele dintre cele mai importante bunuri materiale – casa si obiectele de valoare din locuinta. In acest sens, am creat acest produs, gandit pentru veniturile oricarui roman. Un calcul estimativ arata ca, pentru un apartament asigurat la o suma de 182.000 lei, un client Generali va plati 1 leu pe zi", a declarat Adrian Marin, Director Asigurari Generale, Generali Asigurari.

Polita Eurocasa Completa Plus acopera daune materiale cauzate bunurilor asigurate de evenimente precum: incendiu, trasnet sau explozie (caderea aparatelor de zbor, lovirea de catre autovehicule rutiere ale tertilor, fum, gaz, vapori, costuri de demolare si de indepartare a resturilor, raspunderea pentru prejudicii cauzate tertelor persoane derivata prin proprietatea asupra cladirii asigurate), calamitati naturale (cutremur, inundatii, aluviuni, grindina, prabusirea, alunecarea sau surparea terenului, greutatea stratului de zapada etc.) si alte riscuri aditionale (daune produse de avarii la instalatii de apa sau canalizare, furt prin efractie, talharie, evenimente socio-politice si acte de vandalism si raspunderea civila a familiei).

"In 2008, pe linia de business de asigurari de locuinta, Generali Asigurari a inregistrat una dintre cele mai mari cresteri din intreg segmentul de asigurari generale, respectiv de 28%. Mizam pe o evolutie satisfacatoare si anul acesta. Obiectivele noastre de vanzari sunt ambitioase, dar realizabile prin avantajele competitive unice ale produsului, prin capacitatea, recunoscuta in piata a companiei, de plata rapida a daunelor si prin puterea brandului Generali", a completat Adrian Marin.

Oferta promotionala si beneficiile asigurarii complete a locuintei de la Generali vor fi sustinute printr-o campanie integrata de comunicare si advertising, derulata sub conceptul "Casa, dulce casa...", care va utiliza atat canale traditionale, cat si canale alternative.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//