• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

White Image comunica pentru toti dealerii Seat din Romania

White Image comunica pentru toti dealerii Seat din Romania

Pentru prima data in Romania, comunicarea prin email a unei marci auto este centralizata pentru toti dealerii din tara. Astfel, Newsletterul Seat este gestionat de catre White Image pentru toti reprezentantii Seat. Nevoia unei comunicari unitare gestionate de catre o singura agentie, a aparut in momentul in care s-a ajuns la concluzia ca rezultatele trebuie sa fie masurate eficient si in cele din urma, sa fie relevante.

Newsletterele Seat erau transmise, de regula, dispersat, de catre dealerii auto din toata tara, iar rezultatele nu puteau fi cuantificate in niciun fel. Nu existau date concrete asupra trimiterilor, deschiderilor sau a actiunilor pe care le efectuau abonatii. White Image a oferit o solutie pentru ca reprezentantii marcii Seat sa aiba controlul dorit asupra newsletterelor trimise, atat la nivel central cat si pentru fiecare dealer in parte.

Acest lucru ofera avantajul unei imagini unitare a marcii, dar si o evaluare clara, la nivel national, asupra eficientei in vanzari. In plus, newsletterul a capatat o noua forma si un continut complex pentru a raspunde nevoilor abonatilor si clientilor. Acesta include: noutati despre marca Seat, evenimente, oferte speciale, stiri externe despre constructorul spaniol. Cei interesati au la dispozitie informatii utile precum adresele de service, sectiunea Seat second-hand sau BuyBack.

White Image a conceput noul sistem de trimitere, astfel incat toti dealerii Seat din Romania, in numele carora trimite mesajele comerciale, sa isi comunice ofertele cat mai eficient catre potentialii clienti. In acest sens, gestionarea bazelor de date ale fiecarui dealer, revine agentiei White Image, acestea fiind reactualizate in timp real. Mai mult, newsletterele sunt personalizate in cele mai mici detalii, in functie de promotiile, evenimentele si noutatile fiecarui dealer.

Solutia oferita de White Image include rapoarte complete referitoare la ratele de deschidere, preferintele celor care deschid newsletter-ul in functie de sectiunile pe care le acceseaza si formularele pe care le completeaza. De asemenea, este oferita centralizarea tuturor acelor date astfel ca fiecare dealer si implicit importatorul sa aiba o imagine clara asupra eficientei fiecarui newsletter in parte.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//