• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Murfatlar, medaliat la Mondialul vinurilor de la Paris

Murfatlar, medaliat la Mondialul vinurilor de la Paris

Lacrima lui Ovidiu 12 ani, Sauvignon Blanc Sec de Murfatlar 2008 si Cabernet Sauvignon Sec de Murfatlar 2008 au fost vinurile care au excelat in fata juriului, primind medalii de argint la Vinalies Internationales, la Paris. Vinalies Internationales este unul dintre cele mai importante concursuri internationale de vinuri care se organizeaza anual in Franta sub auspiciile Uniunii Internationale a Oenologilor si ale Federatiei Mondiale a Concursurilor Internationale de Vinuri si Bauturi Alcoolice.

"An de an, in aceasta perioada, Parisul este gazda unui concurs care da emotii tuturor producatorilor de vin din intreaga lume. 38 de tari participante, 3500 de probe, un juriu extrem de exigent au facut din concursul pe 2009 o competitie cu adevarat sonora. A castiga o medalie la aceasta competitie este sinonim cu recunoasterea calitatii vinurilor in fata profesionistilor din domeniu, reprezentand o veritabila carte de vizita pentru consumatorii atat din tara de origine cat si din intreaga lume", se precizeaza intr-un comunicat al Murfatlar.

Lacrima lui Ovidiu urca pentru a doua oara pe podiumul acestui concurs si a fost desemnat in 2008 drept cel mai medaliat vin romanesc. Pana in acest moment, Murfatlar a reusit sa reuneasca intr-un portofoliu impresionant peste 180 de medalii. Murfatlar este de cinci ani lider al pietei autohtone de vin, timp in care s-a detasat categoric de ceilalti producatori prin sumele investite in tehnologie, prin numarul de branduri lansate pe piata si prin investitiile facute in studii de piata.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//