• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profitul net al Lufthansa a scazut cu 65%, in 2008

Profitul net al Lufthansa a scazut cu 65%, in 2008

Profitul net al companiei aeriene Deutsche Lufthansa AG a scazut, in 2008, cu 65%, fata de 2007, din cauza crizei economice mondiale, transmite AP. In 2008, operatorul aerian german a obtinut un profit net de 599 milioane de euro (755 milioane de dolari), comparativ cu 1,7 miliarde de euro in 2007.

Veniturile Deutsche Lufthansa AG au crescut anul trecut cu 14 la suta, la 25 miliarde de euro, fata de 22 miliarde de euro in 2007. "Lufthansa a luat masuri pentru a contracara efectele crizei financiare dar nu este posibil sa estimeze durata si extinderea recesiunii mondiale", a declarat Wolfgang Mayrhuber, directorul executiv al companiei germane.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//