• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ogilvy a realizat noul spot TV pentru Cappy Tempo

Ogilvy a realizat noul spot TV pentru Cappy Tempo

Noua campanie promotionala Cappy Tempo se lanseaza printr-un spot TV inedit, care comunica oferta speciala "2,5 L la pret de 2L" printr-un joc de mima.

Povestea spotului Cappy Tempo "Mima" s-a nascut din ideea de a comunica un mesaj rational centrat pe oferta de pret intr-un mod consecvent cu spiritul brandului. Este o solutie inspirata de a spune nu doar ca "primesti mai mult la acelasi pret", ci si de a aduce in atentia consumatorului beneficiile marcii.

"Ne-am bucurat ca am putut realiza un altfel de spot pentru o promotie. Mesajul era clar "2.5L la pret de 2 L!" iar un astfel de mesaj atrage de cele mai multe ori executii de genul sticla animata care se roteste si devine mai mare + cuvantul "super" si e perfect. Cappy a vrut mai mult, iar noi i-am ajutat in acest sens. Ne place rezultatul", spune Aura Sorescu, Copywriter Ogilvy.

"Cu conceptul creativ "Mima" am reusit sa dam viata campaniei si sa impacam un brief ambitios cu un timing foarte strans, asa incat putem sa spunem ca lucrurile s-au miscat cu "Tempo" de distractie", a declarat Anca Steff, Account Manager Ogilvy.

Noua campanie Cappy Tempo este comunicata atat prin materiale la punctul de vanzare, cat si nivel national pe principalele canale TV din 14 februarie 2009.

Echipa care a conceput si implementat acest proiect este formata din: Nicoleta Eftimiu - Group Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Anca Nastase - Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Romania, Andreea Stefanescu – Marketing Trainee Coca-Cola Romania, alaturi de Albert Nica –Creative Director Ogilvy Group, Aura Sorescu - Copywriter, Laurentiu Dumbrava- Art Director,  Alexandra Theodorescu – Client Service Director, Anca Steff - Account Manager, Ruxandra Anghel – Junior Account Executive, Dan Draghicescu – Senior TV Producer din partea Ogilvy&Mather.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//