• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Henkel a raportat un castig de 1,042 milioane euro in 2008

Henkel a raportat un castig de 1,042 milioane euro in 2008

In anul fiscal 2009, Henkel si-a marit vanzarile cu 8,1 procente, ajungand la 14,131 milioane de euro. Aceasta crestere substantiala se datoreaza in principal achizitiei companiei National Starch din luna aprilie 2008. Dupa deducerea pierderilor de schimb valutar, vanzarile au crescut cu 11,6 procente.

Cresterea vanzarilor organice, in functie de schimbul valutar si de achizitii si divizari, a fost de 3 procente valoroase, corespunzand previziunilor noastre pentru intreg anul. Toate diviziile companiei au contribuit la aceasta crestere organica, iar diviziile "Detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei" si "Produse Cosmetice/de toaleta" au inregistrat o dinamica puternica. Cresterea organica totala a fost demonstrata de cresterea de 3,2 procente datorata efectelor asupra pretului si scaderii cu 0,2 procente a volumului.

Profitul operational (EBIT) a fost afectat in principal de costurile restructurarii, derivate din programul de rentabilizare globala si din integrarea National Starch. Impreuna cu costurile normale de restructurare, aceste cheltuieli au totalizat 663 milioane de euro, comparativ cu 34 de milioane euro in anul precedent. In consecinta, EBIT a scazut cu 779 milioane euro.

In schimb, profitul operational actualizat in functie de castigurile exceptionale si de costurile de restructurare ("actualizare EBIT") a crescut de la 1,370 milioane de euro la 1,460 milioane de euro (+6,6 procente). Aceasta crestere s-a datorat, in principal, activitatii preluate de la National Starch. Aceasta cifra cuprinde si costuri totale de 35 milioane euro aferente amortizarii activelor necorporale calculate la valoarea justa, asa cum au fost ele identificate in cursul alocarii pretului de achizitie pentru National Starch.

Rezultatele financiare pe anul 2008 reflecta un castig de 1,042 milioane de euro datorat vanzarilor participarilor detinute la Ecolab Inc. Aceasta a dus la o crestere a venitului financiar net de 942 milioane de euro, de la -94 milioane de euro la 848 milioane de euro. Cheltuielile cu dobanda neta au fost afectate de imprumuturile pentru finantarea pretului de achizitie a companiei National Starch, ceea ce a dus la o crestere de 97 de milioane, la -275 milioane euro. Cu 24,2 procente, procentul de impozitare s-a situat putin sub nivelul anului anterior.

Veniturile nete pe anul 2008 au crescut cu 292 milioane euro, ajungand la 1,233 milioane de euro, datorate cresterii considerabile a venitului financiar. Dupa deducerea participatiunilor minoritare in valoare de 12 milioane euro, veniturile nete au totalizat 1,221 milioane euro. Veniturile nete actualizate in functie de participatiunile minoritare au crescut cu 4 milioane euro, ajungand la 945 milioane euro. Veniturile per actiune preferentiala au crescut de la 2,41 euro la 2,83 euro. Dupa actualizare, EPS a ramas la nivelul anului anterior de 2,19 euro, in timp ce, dupa actualizarea in functie de alocarea pretului de achizitie, el a fost de 2,26 euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//