• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Propaganda a produs nou spot TV Dots

Propaganda a produs nou spot TV Dots

Dots, batonul de ciocolata si branza dulce, se relanseaza pe piata din Romania. Noul Dots se adreseaza publicului prin intermediul unei campanii integrate ce debuteaza cu spotul TV "Combinatii", produs de Propaganda. 

"Pentru ca vrem sa dovedim ca sunt lucruri la care nimeni nu se gandeste in mod normal ca se potrivesc impreuna, dar se potrivesc si au sens pentru ca te surprind, te scapa de fad, de banal, de tot ceea ce este comun si monoton. Acesta este mesajul central al spotului TV dar si a intregii campanii", au declarat reprezentantii FrieslandCampina.

Publicul tinta al noii campanii sunt tinerii urbani, dornici de experiente  unice, de spectaculos, dar si pasionati de lucruri deosebite. "De aceea, special pentru ei, am inceput sa cream un univers Dots, un univers pe care vom continua sa-l dezvoltam. Un univers plin de senzatii, reactii, opinii, libertate si nonconformism. Un univers in care doar personalitatile puternice si unice se incadreza; tineri stimulati de combinatii inedite precum senzualitatea cu puritatea, energia cu inocenta si inovatia cu traditionalul. in viitor, dorim ca acest univers sa fie identificat cu produsul", au declarat reprezentantii FrieslandCampina.

Spotul va fi difuzat prin agentia de media Starcom incepand cu data de 26 februarie 2009 pe canalele TV:  Pro TV, Kanal D, Acasa TV, AXN, OTV, B1 TV, Minimax, National Geografic, NGCW, Cartoon Network, Jetix, Music Channel, Kiss TV, UTV, Zone Reality, Animal Planet.

Campania se va desfasura pe tot parcursul anului si va avea componente de TV, print, precum si o componenta neconventionala pe segmentele internet si comunicare la punctul de vanzare (POSM-uri, sampling in principalele IKA).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//