• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Schneider Electric a anuntat rezultatele financiare pentru 2008

Schneider Electric a anuntat rezultatele financiare pentru 2008

Schneider Electric a anuntat valoarea vanzarilor si rezultatele financiare pentru anul fiscal care s-a incheiat in 31 decembrie 2008, in urma analizei efectuate de Comitetul de Supervizare asupra situatiilor financiare.

"Am obtinut o crestere organica de 6,6% pe intregul an 2008, o marja EBITA solida, de 15 %, o generare de numerar robusta si am atins toate obiectivele financiare stabilite in  programul new2 pentru perioada 2005 – 2008. Privind inainte, Schneider Electric isi va continua transformarea strategica conturata in ONE, noul program al companiei care acopera perioada 2009 - 2011.

In timp ce vizibilitatea din perspectiva globala ramane scazuta  pe termen scurt, ne concentram asupra eficientei si adaptarii la structura de cost a grupului, ca raspuns la schimbarile din mediul de afaceri. Cu un bilant solid si un model de afaceri flexibil, suntem increzatori ca Schneider Electric va iesi din aceasta faza descendenta cu o pozitie competitiva intarita.

Achizitiile au contribuit cu 538 milioane euro, sau 3,1 % din cresterea vanzarilor, incluzand APC cu 191 milioane euro (1,5 luni), Pelco cu 293 milioane euro (9,5 luni) si Xantrex cu 36 milioane euro (3 luni). Vanzarea participatiilor in MGE Small Systems a redus vanzarile cu 155 de milioane euro (10 luni).

In al patrulea trimestru al anului 2008, pe o structura constanta si o rata de schimb constanta, vanzarile erau stabile la - 0,4%, reflectand mediul de afaceri in declin rapid in ultima parte a anului, slabirea pietelor finale la nivel global, amanarea deciziilor cu privire la noi investitii de catre utilzatorii finali si incetarea aprovizionarii in avans, pentru stocuri, la unii dintre distribuitori.

Datorita abilitatii de valorificare a portofoliului atractiv de activitati, cresterea a fost alimentata de solutii si servicii la nivel mondial catre finalul anului. Pe o structura curenta si la o rata de schimb curenta, vanzarile au crescut cu 2,8%.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//