• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

AdPrint Festival si-a prelungit perioada de inscrieri

AdPrint Festival si-a prelungit perioada de inscrieri

Perioada de inscrieri in competitia AdPrint 2009 se prelungeste cu o luna. Participantii isi pot inscrie lucrarile online pana la 22 ianuarie 2009. Singurul festival european de publicitate dedicat printului, va premia, in cadrul celei de-a zecea editii, cele mai bune lucrari care pot fi inscrise online in cele trei categorii ale competitiei.

Primele doua categorii sunt dedicate printului "classic", si contin fiecare cate sapte sectiuni de produse si servicii in functie de care vor fi jurizate printurile. In cazul categoriei de Innovative Media, juriul va evalua lucrarile in functie modul creativ in care a fost folosit mediul respectiv, fara a se tine cont de apartenenta la o anumita clasa de produs/serviciu.

Jurizarea se va face in doua etape: prima etapa se va desfasura online si se va incheia cu stabilirea finalistilor, din randul carora vor fi desemnati la Brasov castigatorii competitiei.

Juriul celei de-a zecea editii AdPrint este format din sase echipe de creativi din Europa, si il va avea ca presedinte pe Mark Hunter, Executive Creative Director Euro RSCG Londra.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//