Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

După debutul de succes de anul trecut, competiția Mastercard Rising Stars, organizată de Mastercard în parteneriat cu Federația Română de Baschet și Sports Festival, aduce din nou în prim-plan energia și talentul tinerei generații din baschet.

Între 16 și 18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, echipele de tineret masculin din România, Grecia, Bulgaria, alături de Academia UBT, împreună cu echipele de tineret feminin din România, Ungaria și Bulgaria, se vor înfrunta într-o competiție intensă, cu intrare liberă pentru toți pasionații sportului.

Meciurile se vor desfășura luni și marți, 16 și 17 iunie, începând cu ora 12:00, iar ultimul meci al fiecărei zile va începe la 18:45. Miercuri, 18 iunie, competiția va începe la ora 11:00, iar festivitatea de premiere va avea loc în intervalul 19:30 – 20:00.

Competiția dedicată echipelor de tineret din baschet face parte din programul Mastercard Rising Stars, anunțat de companie în luna aprilie, alături de alte două inițiative majore:

Mastercard Rising Stars – Baschet până la miezul nopții, care își propune să facă baschetul accesibil tuturor, prin amenajarea a 10 terenuri gratuite în mai multe orașe din România, oferind comunităților un spațiu dedicat sportului, recreerii și socializării;

Mastercard Rising Stars – Viitorul lor, care susține performanța în baschet prin sesiuni de scouting pentru copii din medii defavorizate, acordând burse și mentorat celor cu potențial, pregătindu-i pentru selecția în echipa națională U18 și pentru o carieră sportivă.

  • Alte articole:

    Cel mai mare conglomerat de ticketing din Europa Centrală și de Est achiziționează liderul pieței din Cehia și Slovacia

    AS Piletilevi PLG a făcut un pas major și istoric prin achiziția Ticketportal, platforma de ticketing lider în Republica Cehă și Slovacia. Ca urmare a tranzacției, volumul total de ticketing…

    Citeste articolul
    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă (gen AI) joacă un rol tot mai important în procesul de cumpărare, influențând direct comportamentul consumatorilor. Potrivit celui mai recent studiu Accenture, 72% dintre consumatori folosesc deja…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Inteligența artificială generativă, folosită în procesul de cumpărare de către 72% dintre consumatori

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Parteneriat Xiaomi și Gran Turismo, pentru includerea Xiaomi SU7 Ultra în Gran Turismo 7

    Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

    Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

    Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la Olimpiada din Serbia

    Betano susține participarea Echipei Naționale de Șah pentru Nevăzători a României la Olimpiada din Serbia