Romania Sushi Cup, ediția a treia, calea spre prestigiosul World Sushi Cup Japan

În perioada 12–14 iunie 2025, la Gastronometro București, are loc cea de-a treia ediție a competiției naționale Romania Sushi Cup, singura competiție din țară care oferă câștigătorului oportunitatea de a reprezenta România la prestigiosul World Sushi Cup Japan – campionatul mondial al maeștrilor sushi, organizat anual în Tokyo de All Japan Sushi Association.

Un juriu internațional de elită

Ediția din acest an aduce în România unii dintre cei mai apreciați profesioniști în arta sushi-ului la nivel mondial:

Gentaro Yamazaki (Japonia) – Maestru Sushi Certificat, Expert în Fugu și 3-Star Rice Specialist, director Yuki Corporation Geneva

Alon Than (Polonia) – Campion Mondial Sushi 2015

Tomáš Lysý (Slovacia) – Chef principal la FOU ZOO Bratislava, expert în sushi tradițional

Wagner Spadacio (Monaco) – Vicecampion mondial Sushi 2018, Executive Chef la THE NIWAKI, Nobu și Buddha Bar Monte-Carlo

Jorge Dionicio (SUA) – Chef de sushi cu experiență internațională în restaurante din Tokyo, New York și LA

Cătălin Petrescu (România) – Chef Rual, promotor al bucătăriei asiatice în România

„Romania Sushi Cup nu este doar o competiție, ci o punte între excelența culinară internațională și talentul autentic românesc. Am creat acest proiect pentru a susține dezvoltarea profesională a sushi chef-ilor din România și pentru a le oferi acces real la scena globală.”
— Iulian Constantin, cofondator Zen Sushi și organizator Romania Sushi Cup

Programul evenimentului – Gastronometro:

Ziua I – 12 iunie
10:00 – 12:00 – Proba teoretică

Ziua II – 13 iunie
10:00 – 14:00 – Proba practică (tehnică, precizie, estetică)

Ziua III – 14 iunie: Competiția finală
08:00 – Pregătirea bancurilor de lucru
10:00 – Start probe, în fața juriului internațional
14:00 – Încheierea jurizării
14:30 – Ceremonia de premiere
15:30 – Finalizarea evenimentului

Un parteneriat pentru excelență

METRO România susține și găzduiește competiția în cadrul spațiului său dedicat evenimentelor gastronomice, Gastronometro, confirmând angajamentul său pentru dezvoltarea profesioniștilor HoReCa din România: „Romania Sushi Cup reflectă valorile noastre de bază: excelență, performanță și educație culinară. Suntem mândri să fim gazda unui eveniment care inspiră o nouă generație de bucătari români și aduce în prim-plan o artă culinară cu o rigoare și o frumusețe aparte”, a explicat reprezentantul METRO România.

Evenimentul este organizat de Zen Sushi si Asociația CREDU (organizator educational) cu sprijinul unor parteneri dedicați promovării artei gastronomice japoneze și dezvoltării comunității profesionale din HoReCa. Sponsor principal: METRO România.

Sponsori: Gastronometro, Old Team Distribution, Tazz + Wolt, Ina Express Distribution, Yamasa, Estrella Galicia, Zen Sushi, Coca-Cola, Tako Foods, KINJIRUSHI Wasabi, Hasegawa.

Parteneri: Centrul de Studii Româno-Japoneze „Angela Hondru”, Fir Art, Maranc.

  • Alte articole:

    Peste 200 de antreprenori, lideri din business și experți, așteptați la RBL Capitalul românesc 2025

    Fundația Romanian Business Leaders (RBL) organizează cea de-a VI-a ediție a evenimentului RBL Capitalul românesc, care va avea loc pe 12–13 noiembrie 2025, la Crowne Plaza Bucharest Hotel, unde sunt…

    Citeste articolul
    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Proiectele câștigătoare din cadrul primei ediții a fondului de finanțare „Azi. Împreună.” susțin sănătatea timpurie, contribuie la reducerea ratei mortalității infantile, cresc gradul de participare la educație timpurie în mediile…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea