Decathlon și Quechua aniversează 20 de ani de la lansarea 2 Seconds, cortul pop-up inovator

În 2005, Decathlon și Quechua au lansat un produs care avea să transforme campingul pentru totdeauna: 2 Seconds – primul cort pop-up care se montează aproape instant (2 secunde sunt suficiente). Inspirat de visul unui cort care „se montează singur”, 2 Seconds a fost gândit pentru aventuri spontane, montare fără efort și libertate deplină în natură.

Această inovatie a fost rezultatul a 3 ani de dezvoltare, peste 100 de prototipuri și munca unei echipe dedicate de 40 de oameni din centrul de design Quechua, situat la poalele Mont Blanc. De-a lungul anilor, cortul a fost îmbunătățit constant, devenind un simbol al simplității și fiabilității în camping. Fiecare nouă versiune a cortului 2 Seconds este rezultatul muncii minuțioase a inginerilor, designerilor și testerilor. De la rezistența la apă și materialele durabile până la ușurința în utilizare, toate corturile 2 Seconds sunt supuse unor teste riguroase.

În cei 20 de ani de existență, cortul 2 Seconds a cucerit iubitorii de natură din peste 70 de țări, fiind prezent în 1819 magazine Decathlon și apreciat pentru inovațiile sale : tehnologia brevetată Fresh & Black (care menține cortul răcoros și întunecat pentru un somn odihnitor) și sistemul EASY 2 seconds de pliere rapidă (cu buton și nou design pliabil rapid).

Anul 2025 marchează o nouă eră pentru această gamă iconică. Decathlon lansează versiuni noi pentru toate tipurile de aventuri : un design nou, funcționalitate îmbunătățită și culori originale, motive în plus pentru a (re)descoperi cortul emblematic 2 Seconds în acest an!

• 2 Seconds EASY din policoton, cu izolare îmbunătățită și rezistență la UV

• 2 Seconds XL Fresh&Black, cu spațiu suplimentar și ventilare sporită

• 3 ediții limitate în culori vintage, în ediție aniversară

Cu peste 500 de modele dezvoltate și 4 brevete de invenție, cortul 2 Seconds rămâne o referință în universul campingului – o poveste de succes care continuă să inspire milioane de aventurieri din întreaga lume.

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, deține în momentul de față 31 de magazine la nivel național, la care se adaugă platforma online și aplicația Decathlon, fiind prezent pe piața de retail sportiv din România încă din 2009, cu aproximativ 1600 de coechipieri în 2024. Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație în domeniu, păstrând în permanență obiectivul strategic de a pune oamenii în mișcare prin minunile sportului (Move people through the wonders of sport) și facilitând aceasta prin oferirea unui raport calitate – preț foarte bun.

Magazinele includ produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Tribord, Van Rysel, Kiprun, Solognac etc, dar și altor mărci internaționale, adresându-se atât începătorilor, cât și sportivilor de nivel avansat sau profesionist. Încă din 2005, Decathlon colaborează cu mai mulți producători industriali, fabricând astfel chiar în România produse marcă proprie pentru drumeții montane, trekking și escaladă (încălțăminte), dar și pentru ciclism (articole textile și biciclete pentru adulți și copii), vândute în întreaga Europă cu eticheta „Fabricat în România”.

Cu o istorie înrădăcinată în activitățile în aer liber, Quechua, marca Decathlon specializată în sporturi montane oferă excursioniștilor, iubitorilor de camping și pasionaților de sporturi de iarnă echipament pentru următoarea lor aventură, cu articole vestimentare atent concepute pentru toate nivelurile. Cu sediul la poalele Mont Blanc, Quechua creează echipamente accesibile, durabile, tehnice și performante din 1997, pentru ca oricine să se poată bucura de munte pe tot parcursul anului.

  • Alte articole:

    Noi unități de reciclare PET și sticlă: dezvoltarea economică a regiunii Brad–Hunedoara

    FEPRA marchează un pas important pentru municipiul Brad și pentru infrastructura de reciclare a României, odată cu inaugurarea noilor unități de reciclare PET și sticlă dezvoltate aici. Noile fabrici reprezintă…

    Citeste articolul
    Noul spațiu de evenimente HALO Events din București, investiție de peste 4 milioane de euro

    O nouă destinație spectaculoasă își face apariția pe harta evenimentelor din România: HALO Events – cel mai mare spațiu de evenimente din Europa echipat cu LED panoramic 360°. Amplasat în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială