Cotă de piață de 19% ca număr de unități și locul 2 în România pentru Xiaomi în T1, 2025

Xiaomi își menține poziția a doua pe piața românească, cu o cotă de piață de 19% ca număr de unități, la sfârșitul perioadei ianuarie-martie 2025, conform celui mai recent raport al companiei de analiză a pieței de tehnologie Canalys. În Europa, Xiaomi ocupă locul al treilea, cu o cotă de piață de 20%.

La nivel global, Xiaomi își crește cota de piață cu 3%, până la un total de 14% și își menține poziția a treia ca număr de unități vândute, la sfârșitul primului trimestru al anului 2025.

Recent, Xiaomi a anunțat lansarea celor mai recente smartphone-uri vârf de gamă, Xiaomi Seria 15, care le oferă utilizatorilor din toată lumea puterea de a surprinde fotografii și videoclipuri uimitoare în orice scenariu, cu lentilele optice Leica Summilux. Bazată pe cel mai nou Xiaomi HyperOS 2, Seria Xiaomi 15 oferă o experiență de utilizare fluidă și completă, optimizând performanța, conectivitatea și capabilitățile AI pentru o experiență mobilă demnă de generația următoare.

De asemenea, compania a lansat Redmi Note 14 Series în România. Gama include cinci dispozitive care duc seria Redmi Note la următorul nivel: Redmi Note 14 Pro+ 5G, Redmi Note 14 Pro 5G, Redmi Note 14 Pro, Redmi Note 14 5G și Redmi Note 14. Cu un sistem de camere AI cu rezoluție mare, durabilitate de vârf și experiență impresionantă, seria Redmi Note 14 aduce upgrade-uri complete și caracteristici de flagship publicului larg.

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe piața principală a Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de larg consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT.

În octombrie 2023, Xiaomi și-a extins strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, integrând perfect dispozitivele personale, produsele smart home și automobilele.

Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.

  • Alte articole:

    Retailul alimentar, alimente & băuturi, restaurante & cafenele: industriile în care fenomenul de greenwashing este cel mai observat

    Golin România, în colaborare cu Path și cu sprijinul Data DiveCSOP, lansează studiul EXPUS: greenwashing-ul invizibil, care analizează modul în care sustenabilitatea este comunicată și receptată, dar și modul în…

    Citeste articolul
    TCL a devenit Partenerul Oficial Global de Electronice de Consum al clubului londonez Arsenal

    TCL, unul dintre brandurile globale de top în domeniul electronicelor de consum, anunță extinderea parteneriatului cu Arsenal, devenind Partenerul Oficial Global de Electronice de Consum al clubului londonez. Colaborarea dintre…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Retailul alimentar, alimente & băuturi, restaurante & cafenele: industriile în care fenomenul de greenwashing este cel mai observat

    Retailul alimentar, alimente & băuturi, restaurante & cafenele: industriile în care fenomenul de greenwashing este cel mai observat

    TCL a devenit Partenerul Oficial Global de Electronice de Consum al clubului londonez Arsenal

    TCL a devenit Partenerul Oficial Global de Electronice de Consum al clubului londonez Arsenal

    Novotel își reafirmă angajamentul pentru protejarea bunăstării oceanelor, lansând noi politici alimentare

    Novotel își reafirmă angajamentul pentru protejarea bunăstării oceanelor, lansând noi politici alimentare

    Social media și AI, în sprijinul magazinelor online din România care concurează cu giganții internaționali

    Social media și AI, în sprijinul magazinelor online din România care concurează cu giganții internaționali