Cel cel mai mare magazin Benvenuti din regiune s-a deschis la Mall Moldova Iași

Benvenuti, brandul românesc sinonim cu eleganța, calitatea și atenția la detalii, își consolidează prezența pe piața locală prin inaugurarea unui nou magazin la Iași, situat în Mall Moldova. Clienții sunt așteptați în noul magazin cu o ofertă specială. În perioada 17 – 19 aprilie 2025, vor beneficia de o Extra Reducere de 20% la întreaga colecție de încălțăminte și marochinărie.

Noua colecție Primăvară-Vară poate fi găsită în cel mai mare magazin al retailerului din regiunea de nord-est a țării. Cu o suprafață de 235 mp, locația este situată la parterul centrului comercial, în zona de fashion, care se află în extensia mall-ului, nou construită de către dezvoltatorul Prime Kapital. Investiția pentru deschiderea magazinului depășește 200.000 de Euro, la care se adaugă și stocul de marfă în valoare de aproximativ 500.000 de Euro.

„Avem un parteneriat foarte bun cu Prime Kapital, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de centre comerciale din România. Avem deja magazine în mall-urile Prime Kapital din Arad și Târgoviște, iar acum extindem parteneriatul prin deschiderea acestui magazin în noua zona din Mall Moldova Iași. Credem că acest magazin Benvenuti va fi un succes, deoarece mall-ul este unul regional, cu mix foarte bun de chiriași, iar deschiderea are loc chiar înainte de Paște”, a declarat Adrian Câzu, Director de Dezvoltate Benvenuti.

În noua locație din Mall Moldova, clienții se vor putea bucura de un mix echilibrat între brandurile exclusive, precum Benvenuti, Luca di Gioia, Solo Donna, TheZeus, Enzo Bertini, Enzo Bertini Premium Collection și branduri recunoscute internațional, cum ar fi: Converse, Crocs, New Balance, Skechers și Valentino.

Rețeaua Benvenuti cuprinde, în prezent, 47 de magazine deschise sub acest brand și 9 magazine Enzo Bertini.

Benvenuti deține o colecție impresionantă de branduri renumite și produse care combină stilul, confortul și durabilitatea. De la pantofi eleganți la accesorii moderne, magazinul reunește articole ce răspund celor mai diverse cerințe, fie că este vorba de ținute business, casual sau ocazii speciale. Produsele sunt selecționate cu atenție, astfel încât să reflecte cele mai recente tendințe în modă și design, oferind în același timp funcționalitate și confort. Toate produsele disponibile în noul magazin Benvenuti pot fi descoperite și în magazinul online benvenuti.com/ro.

Compania Benvenuti a fost înființată în anul 2004 fiind, în prezent, unul dintre cei mai importanți retaileri de încălțăminte și marochinărie din Romania. Compania operează în prezent o rețea de 47 de magazine sub brandul Benvenuti si 9 magazine multibrand Enzo Bertini.

De-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, compania Benvenuti s-a implicat în multiple acțiuni sociale și a inițiat și derulat campanii de marketing care au constituit un adevărat pionierat în domeniul de activitate al companiei. Dintre acestea amintim: “Benvenuti îți deschide porțile Romei”, “Benvenuti te încalță cu un BMW SERIA 3” sau “Alege-ți perechea norocoasă”.

  • Alte articole:

    Peste 200 de antreprenori, lideri din business și experți, așteptați la RBL Capitalul românesc 2025

    Fundația Romanian Business Leaders (RBL) organizează cea de-a VI-a ediție a evenimentului RBL Capitalul românesc, care va avea loc pe 12–13 noiembrie 2025, la Crowne Plaza Bucharest Hotel, unde sunt…

    Citeste articolul
    37.2% dintre profesioniștii din HoReCa anticipează scăderea profitabilității în 2026

    Peste 700 de profesioniști din HoReCa au participat pe 21 octombrie 2025 la Gala Romanian Hospitality Awards, organizată la Opera Națională din București, sub Înaltul Patronaj al Majestății Sale Margareta,…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea