PepsiCo: cea de-a treia ediție a programelor Campus, inițiative de formare accelerată dedicate tinerilor

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează cea de-a treia ediție a programelor Campus: FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship și PepsiCo’s Bootcamp for Future Engineers, inițiative de formare accelerată dedicate tinerilor din România aflați la începutul parcursului profesional.

Înscrierile sunt deschise până pe 30 aprilie 2025, urmând ca procesul final de selecție să aibă loc în luna mai. Programele sunt remunerate, presupun o activitate de 8 ore pe zi, iar candidații selectați vor începe stagiile pe 1 iulie 2025.

„La PepsiCo, investim constant în atragerea și formarea tinerelor talente, oferindu-le oportunități reale de creștere într-o industrie extrem de dinamică. Cele două inițiative PepsiCo East Balkans reprezintă un prim pas către o carieră de succes, oferind participanților șansa de a învăța prin experiență practică și workshopuri dedicate, de a inova și de a contribui activ la proiecte cu impact. De la an la an, observăm un interes tot mai mare pentru aceste programe, astfel că nu putem decât să fim onorați de încrederea pe care o primim și să ne angajăm să continuăm să valorificăm abilitățile și experiențele unice ale candidaților care ne aleg. În același timp, inspirați de energia și creativitatea noii generații, rămânem dedicați misiunii de a investi în formarea liderilor de mâine”, a declarat Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.

FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship se adresează studenților aflați în ultimul an de licență și celor înscriși la un program de masterat într-unul dintre domeniile economie, comerț, marketing sau finanțe, precum și tinerilor cu cel mult trei ani de experiență profesională în aceste domenii, interesați să își construiască o carieră în aria comercială și să se dezvolte în cadrul unei echipe internaționale.

Cu o durată de doi ani și jumătate, prin expunerea la mai multe roluri, programul le oferă candidaților selectați oportunitatea de a dobândi competențe din fiecare dintre funcțiile comerciale din cadrul PepsiCo East Balkans. Astfel, vor avea o înțelegere aprofundată a activității din zona de Marketing, Vânzări, Trade Marketing, Financiar, dar nu numai, și vor putea alege parcursul profesional care se potrivește cel mai bine cu abilitățile și interesele lor pe termen lung.

PepsiCo’s Bootcamp este destinat studenților înscriși în programele academice oferite de Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București, în ultimul an de licență sau la programe de masterat, specializările inginerie mecanică, inginerie electrică sau știința calculatoarelor, sau care au maximum un an de experiență profesională.

Cu o durată de trei luni, cu posibilitatea extinderii până la un an, programul oferă tinerilor ocazia de a dobândi experiență practică în departamente precum Producție, Mentenanță și Calitate din cadrul celor două fabrici PepsiCo East Balkans din București.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

  • Alte articole:

    Eeze, companie de tehnologie și furnizor de cazinouri de nouă generație: hub în AFI Park Floreasca

    Crosspoint Real Estate, Asociat Internațional al Savills în România, a intermediat tranzacția prin care Eeze, companie de software și tehnologie și furnizor de cazinouri de nouă generație, cu sediul central…

    Citeste articolul
    Copt de Fericire, restaurant deschis în centrul comercial Cosmopolis Plaza: concept gastronomic inedit

    Cosmopolis Plaza își extinde oferta de experiențe culinare prin deschiderea unui nou restaurant în incinta sa. „Copt de Fericire” este un concept gastronomic care îmbină gustul autentic al copilăriei cu…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    LEMS susține teatrul românesc prin parteneriatul cu Teatrul de Comedie din București

    LEMS susține teatrul românesc prin parteneriatul cu Teatrul de Comedie din București

    Brandul ARBOmedia va îngloba ThinkDigital din 2026: cea mai amplă ofertă cross-media din România

    Brandul ARBOmedia va îngloba ThinkDigital din 2026: cea mai amplă ofertă cross-media din România

    De la Băneasa Shopping City, la Băneasa Christmas City: campanie de Crăciun creată de Oxygen

    De la Băneasa Shopping City, la Băneasa Christmas City: campanie de Crăciun creată de Oxygen

    motorola edge 70 de culoare 11-4201 Cloud Dancer, model exclusiv, cu cristale Swarovski

    motorola edge 70 de culoare 11-4201 Cloud Dancer, model exclusiv, cu cristale Swarovski