Show-uri impersive la MINA, cu acces gratuit pentru copiii din medii defavorizate

Pe 4 martie 2025, la Bucuresti, MINA, Museum of Immersive New Art, își deschide porțile exclusiv pentru organizațiile și asociațiile care sprijină copiii din medii defavorizate. Această inițiativă de responsabilitate socială, desfășurată împreună cu Kaufland România, oferă micuților o zi de explorare gratuită în lumea artei, tehnologiei și educației.

Între orele 10:00 și 17:00, copiii vor avea acces gratuit la toate expozițiile și spectacolele imersive din muzeul aflat pe strada George Constantinescu nr. 2-4, București. Programul zilei include:

Show-uri imersive: Leonardo da Vinci, Pictori Români, Alice în Țara Minunilor, Ksele, Cosmos, Pădurea Magică & Dinozaurii.

Mina Kids: un spațiu interactiv cu 15 instalații captivante, concepute special pentru cei mici.

„Credem că arta și tehnologia trebuie să fie accesibile tuturor copiilor, indiferent de contextul lor social. Prin această inițiativă, dorim să oferim o zi în care micuții să se bucure de descoperire și imaginație, într-un mediu creativ și prietenos. Le mulțumim partenerilor noștri de la Kaufland România pentru sprijinul acordat în dezvoltarea acestui proiect”, declară reprezentanții MINA.

Organizațiile care doresc să participe pot face o rezervare prin e-mail la andreea @ minamuseum.com.

Mai mult, MINA și Kaufland România oferă gratuit acces copiilor din medii defavorizate pe tot parcursul anului, în fiecare săptămână, de miercuri pana vineri, pe baza unei programări prealabile. De la deschiderea muzeului și până în prezent, peste 3500 de copii vulnerabili s-au bucurat de experiența MINA de la București, Cluj-Napoca și MINA POP UP.

  • Alte articole:

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Compania Merck România lansează campania națională de informare „Ai grijă la cap”, menită să crească nivelul de conștientizare asupra simptomelor cancerelor de cap și gât, să încurajeze populația să ceară…

    Citeste articolul
    Proiect CSR lansat de Kozel: iluminarea unor alei din parcuri urbane

    Kozel a lansat un nou proiect de responsabilitate socială care își propune să aducă o schimbare vizibilă în orașele din România: iluminarea unor alei din parcuri urbane, în 5 orașe…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Cardul de debit Visa eToro oferă 4% înapoi în acțiuni pentru achizițiile zilnice

    Cardul de debit Visa eToro oferă 4% înapoi în acțiuni pentru achizițiile zilnice

    Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți

    Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți