KFC Sinaia – un nou restaurant KFC deschis de către Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, extinde rețeaua KFC prin deschiderea primei unități din Sinaia. Această inaugurare, cea de-a patra din 2024, a implicat o investiție de aproximativ un milion de euro. Poziționarea într-una dintre cele mai vizitate destinații turistice, unde fluxul de vizitatori depășește anual pragul de 200.000, are ca scop consolidarea prezenței KFC în regiuni cheie ale țării.

„Alegerea orașului Sinaia pentru cea de-a cincea unitate KFC din județul Prahova se aliniază obiectivelor noastre de expansiune din acest an, prin valorificarea fluxului turistic constant, precum și a potențialului economic ridicat al regiunii. Dincolo de consolidarea rețelei locale de restaurante, ne bucurăm de fiecare dată când reușim să ajungem mai aproape de clienți, fie în proximitatea locuinței, fie pe traseul călătoriilor lor”, a declarat Marian Gogu, Director General, KFC România.

Noul restaurant, de tip drive thru, este situat în centrul comercial Sinaia Plaza, pe Calea Brașovului, nr. 50-52. Cu o suprafață de 320 mp, unitatea oferă 54 de locuri în interior și 44 de locuri pe terasă și are un design interior optimizat pentru eficientizarea fluxurilor operaționale, prin amplasarea meniurilor digitale în proximitatea kioskurilor de comandă. Programul de funcționare este 08:00-23:45 pentru servirea în restaurant, în timp ce linia de drive thru și serviciul de take-away sunt disponibile 24/7.

Restaurantul KFC DT Sinaia este echipat cu cele mai noi tehnologii, inclusiv ecrane digitale pentru prezentarea interactivă a produselor și ofertelor atât în interiorul unității, cât și pe traseul de drive thru. În plus, unitatea dispune de kioskuri digitale destinate procesului de self-order, oferindu-le clienților posibilitatea de a comanda rapid și ușor.

Restaurantul beneficiază de sistemul free refill pentru băuturi răcoritoare și opțiunile multi-channel, care permit clienților să servească produsele în restaurant, să opteze pentru take-away, să comande în proximitatea locației sau să folosească linia Drive Thru pentru a comanda direct din mașină.

Prin intermediul noii unități, KFC creează 40 de noi locuri de muncă, într-un mediu care susține evoluția și creșterea performanței individuale. Angajații beneficiază de un salariu net de peste 3.100 de lei începând cu a treia lună de colaborare, care include salariul de bază, tichete de masă și diverse bonusuri și prime, conform politicii de remunerare a KFC. Una dintre valorile brandului este încrederea acordată angajaților, care este confirmată prin furnizarea unui traseu de carieră bine definit și prin oferirea a numeroase oportunități de avansare profesională. De asemenea, echipa primește acces gratuit la o platformă online cu peste 750 de cursuri de formare, care acoperă o gamă largă de aptitudini și interese, utile atât pentru dezvoltarea profesională, cât și personală.

Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România și KFC în Chişinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în FTSE Global Microcap și în MSCI Frontier Markets Small Cap.

  • Alte articole:

    Noi unități de reciclare PET și sticlă: dezvoltarea economică a regiunii Brad–Hunedoara

    FEPRA marchează un pas important pentru municipiul Brad și pentru infrastructura de reciclare a României, odată cu inaugurarea noilor unități de reciclare PET și sticlă dezvoltate aici. Noile fabrici reprezintă…

    Citeste articolul
    Noul spațiu de evenimente HALO Events din București, investiție de peste 4 milioane de euro

    O nouă destinație spectaculoasă își face apariția pe harta evenimentelor din România: HALO Events – cel mai mare spațiu de evenimente din Europa echipat cu LED panoramic 360°. Amplasat în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială