Split for Business de la tbi bank, o nouă soluție de plată în rate adresată IMM-urilor

Creșterea costurilor din ultimul an și contextul economic complicat au afectat capacitatea antreprenorilor și managerilor din companii mici și mijlocii de a gestiona cash flow-ul și a face investiții urgente fără presiuni pe buget. Pentru a veni în sprijinul lor, tbi bank, una dintre cele mai importante bănci de tip challenger din Europa de Sud-Est, anunță lansarea Split for Business, o soluție de finanțare 100% digitală care le permite firmelor să cumpere ceea ce au nevoie acum și să plătească în rate, simplu, rapid și direct de la comercianții parteneri tbi.

Prin Split for Business, companiile pot obține un credit la termen de până la 250.000 de lei, fără garanții materiale. Procesul de finanțare este complet digital, fără birocrație și durează doar câteva minute, într-o experiență de utilizare simplificată. Sunt necesare doar două documente, iar oferta de finanțare este transmisă direct pe telefonul clientului persoană juridică, în urma unei recomandări din partea comerciantului partener. Totul se întâmplă acolo unde clientul are nevoie: la punctul de vânzare.

„Într-un mediu de business tot mai complicat, Split for Business este o soluție construită în jurul nevoilor reale ale clienților noștri. Acest instrument susține decizii rapide și eficiente pentru antreprenori, asigurând în același timp lichiditate și control. Practic, oferim o alternativă modernă la finanțarea tradițională, chiar în momentul în care nevoia este tot mai mare”, a declarat Alex Cosma, VP Business Banking, tbi bank.

Pe lângă sprijinul direct oferit companiilor, Split for Business contribuie și la creșterea competitivității comercianților parteneri tbi, care pot atrage mai ușor clienți B2B, își pot crește vânzările și pot oferi o experiență de cumpărare adaptată realităților digitale actuale. Lansarea face parte din viziunea tbi bank de a redefini experiența financiară prin produse simple, rapide și accesibile, pentru toate categoriile de clienți – persoane fizice și juridice.

  • Alte articole:

    Black Friday 2025: românii planifică achiziții în special din IT&C și fashion

    iSense Solutions măsoară anual piața de eCommerce din România, oferind o privire detaliată asupra comportamentelor de cumpărare și tendințelor digitale. Pentru 2025, piața de eCommerce este estimată la 8,5 miliarde…

    Citeste articolul
    SAP le oferă dezvoltatorilor instrumente tot mai complexe de integrare AI în dezvoltarea afacerilor

    În cadrul evenimentului SAP TechEd 2025, SAP a prezentat cum duce la următorul nivel felul în care dezvoltatorii operează, integrând inteligența artificială în profunzimea procesului de dezvoltare. Mai exact, noile…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?