Mastercard Rising Stars: 16-18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, cu intrare liberă

După debutul de succes de anul trecut, competiția Mastercard Rising Stars, organizată de Mastercard în parteneriat cu Federația Română de Baschet și Sports Festival, aduce din nou în prim-plan energia și talentul tinerei generații din baschet.

Între 16 și 18 iunie 2025, la BT Arena din Cluj-Napoca, echipele de tineret masculin din România, Grecia, Bulgaria, alături de Academia UBT, împreună cu echipele de tineret feminin din România, Ungaria și Bulgaria, se vor înfrunta într-o competiție intensă, cu intrare liberă pentru toți pasionații sportului.

Meciurile se vor desfășura luni și marți, 16 și 17 iunie, începând cu ora 12:00, iar ultimul meci al fiecărei zile va începe la 18:45. Miercuri, 18 iunie, competiția va începe la ora 11:00, iar festivitatea de premiere va avea loc în intervalul 19:30 – 20:00.

Competiția dedicată echipelor de tineret din baschet face parte din programul Mastercard Rising Stars, anunțat de companie în luna aprilie, alături de alte două inițiative majore:

Mastercard Rising Stars – Baschet până la miezul nopții, care își propune să facă baschetul accesibil tuturor, prin amenajarea a 10 terenuri gratuite în mai multe orașe din România, oferind comunităților un spațiu dedicat sportului, recreerii și socializării;

Mastercard Rising Stars – Viitorul lor, care susține performanța în baschet prin sesiuni de scouting pentru copii din medii defavorizate, acordând burse și mentorat celor cu potențial, pregătindu-i pentru selecția în echipa națională U18 și pentru o carieră sportivă.

  • Alte articole:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Relația dintre o companie și angajații săi este mai mult decât un simplu contract de muncă. Într-o lume în care oamenii caută sens, apartenență și satisfacție profesională, o companie de…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom