Lanțul de fast-food Hesburger a deschis primul restaurant drive-in din România, la Curtea de Argeș

Hesburger, cel mai mare lanț finlandez de burgeri și un brand cunoscut la nivel european, și-a deschis primul restaurant drive-in din România, la Curtea de Argeș, în urma unei investiții de 700.000 de euro. Noua locație creează 20 de noi locuri de muncă.

„După un prim an consistent de activitate în România, când ne-am concentrat pe dezvoltarea rețelei noastre, acum mergem mai departe și începem să ne consolidăm prezența în segmentul drive-in. Curtea de Argeș este primul oraș din România pe care l-am selectat pentru acest tip de restaurant și ne propunem să deschidem încă două restaurante tip drive-in până la sfârșitul anului”, declară Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.

Noul restaurant drive-in se întinde pe o suprafață de 200 de metri pătrați, are o capacitate totală de 40 de locuri, în interior și pe terasă, și beneficiază de un număr mare de locuri de parcare disponibile.
Reprezentanții Hesburger estimează că aproximativ 30% dintre clienții fast-food-ului vor cumpăra produse prin drive-in.

În mai 2024, Hesburger a intrat pe piața românească cu primul său restaurant, la Râmnicu Vâlcea. Până în august, anul trecut, lanțul deschisese o nouă locație în cel mai mare aeroport al României, Henri Coandă, Otopeni, urmată de primul restaurant Hesburger din Brăila și trei noi restaurante în București, în AFI Cotroceni, Băneasa Shopping City și Mega Mall. Astăzi are loc deschiderea celui de-al șaptelea restaurant Hesburger din România.

Hesburger intenționează să își continue expansiunea în România, atât cu restaurante fast-food tradiționale, cât și cu noi locații tip drive-in.

Produsele Hesburger sunt recunoscute pentru gustul și calitatea lor, pe bază de sosuri Hesburger, create după rețete originale și produse în fabricile proprii din Finlanda și Lituania, și pentru faptul că pentru burgeri este folosită 100% carne de vită.

Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela și soția sa Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966 în orășelul Naantali. Afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 480 de restaurante.

De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional și are, în prezent, 269 de locații în Finlanda, 64 în Lituania, 53 în Estonia, 53 în Letonia, 32 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și una în Polonia. Hesburger are peste 6.000 de angajați doar în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total depășește 9.100.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Contract semnificativ anunțat de Bittnet Systems, pentru furnizare training securitate cibernetică

    Bittnet Systems, companie listată la Bursa de Valori București (BVB) pe piața principală sub simbolul BNET, a anunțat semnarea unui nou contract semnificativ. Investitorii au fost astfel informați despre semnarea…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea