Lanțul de fast-food Hesburger a deschis primul restaurant drive-in din România, la Curtea de Argeș

Hesburger, cel mai mare lanț finlandez de burgeri și un brand cunoscut la nivel european, și-a deschis primul restaurant drive-in din România, la Curtea de Argeș, în urma unei investiții de 700.000 de euro. Noua locație creează 20 de noi locuri de muncă.

„După un prim an consistent de activitate în România, când ne-am concentrat pe dezvoltarea rețelei noastre, acum mergem mai departe și începem să ne consolidăm prezența în segmentul drive-in. Curtea de Argeș este primul oraș din România pe care l-am selectat pentru acest tip de restaurant și ne propunem să deschidem încă două restaurante tip drive-in până la sfârșitul anului”, declară Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.

Noul restaurant drive-in se întinde pe o suprafață de 200 de metri pătrați, are o capacitate totală de 40 de locuri, în interior și pe terasă, și beneficiază de un număr mare de locuri de parcare disponibile.
Reprezentanții Hesburger estimează că aproximativ 30% dintre clienții fast-food-ului vor cumpăra produse prin drive-in.

În mai 2024, Hesburger a intrat pe piața românească cu primul său restaurant, la Râmnicu Vâlcea. Până în august, anul trecut, lanțul deschisese o nouă locație în cel mai mare aeroport al României, Henri Coandă, Otopeni, urmată de primul restaurant Hesburger din Brăila și trei noi restaurante în București, în AFI Cotroceni, Băneasa Shopping City și Mega Mall. Astăzi are loc deschiderea celui de-al șaptelea restaurant Hesburger din România.

Hesburger intenționează să își continue expansiunea în România, atât cu restaurante fast-food tradiționale, cât și cu noi locații tip drive-in.

Produsele Hesburger sunt recunoscute pentru gustul și calitatea lor, pe bază de sosuri Hesburger, create după rețete originale și produse în fabricile proprii din Finlanda și Lituania, și pentru faptul că pentru burgeri este folosită 100% carne de vită.

Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela și soția sa Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966 în orășelul Naantali. Afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 480 de restaurante.

De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional și are, în prezent, 269 de locații în Finlanda, 64 în Lituania, 53 în Estonia, 53 în Letonia, 32 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și una în Polonia. Hesburger are peste 6.000 de angajați doar în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total depășește 9.100.

  • Alte articole:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon, liderul european în retail sportiv, și MedLife, lider în servicii medicale private la nivel național, anunță lansarea unui parteneriat strategic menit să inspire, să educe și să susțină milioane…

    Citeste articolul
    Forumul România Eficientă 2025: Spre un viitor cu emisii zero în sectorul clădirilor

    Energy Policy Group (EPG) organizează, pe data de 26 mai 2025, o nouă ediție a Forumului România Eficientă, eveniment regional de referință dedicat eficienței energetice în clădiri. Tema conferinței din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile