Convenția Națională RE/MAX România în 2025: premii pentru agenți, brokeri și birouri din rețea

Convenția Națională RE/MAX România, evenimentul de referință al rețelei, s-a desfășurat anul acesta în perioada 27–28 martie 2025 la Elitis Event Center, Cluj-Napoca, reunind un număr record de peste 500 de participanți. Evenimentul a adus împreună lideri din industria imobiliară, profesioniști din rețea și invitați de renume, într-un cadru dedicat schimbului de know-how, celor mai bune practici de business și consolidării comunității RE/MAX. Totodată, peste 200 de premii au fost decernate în semn de recunoaștere a performanțelor obținute de agenți, brokeri și birouri în anul precedent.

„Cu un număr record de participanți și premii oferite, această ediție a Convenției a reflectat pe deplin amploarea și maturitatea la care a ajuns RE/MAX în România. Energia, implicarea și entuziasmul participanților conturează spiritul autentic al rețelei noastre – una puternică, unită și orientată spre excelență. Fiecare invitat a plecat cu ceva valoros: inspirație, cunoștințe și motivația de a duce business-ul la următorul nivel”, a declarat Răzvan Cuc, Președinte RE/MAX România.

Ajuns la cea de-a XI-a ediție, evenimentul s-a desfășurat pe parcursul a două zile, reunind sesiuni de training axate pe performanță și inovație, oportunități strategice de networking și momente dedicate celebrării performanței excepționale din anul 2024. Punctul central al convenției l-a constituit Gala de premiere RE/MAX, în cadrul căreia au fost decernate peste 200 de trofee, în semn de recunoaștere a rezultatelor remarcabile obținute anul trecut de membrii rețelei. Seara s-a încheiat într-un cadru festiv, marcat de o atmosferă vibrantă, menită să consolideze spiritul de apartenență și coeziune al comunității RE/MAX.

Printre invitații speciali s-au numărat lideri internaționali precum Dario Castiglia, Președinte RE/MAX Italia sau Kayhan Yildirim, expert în negociere cu formare la Harvard, ambii contribuind cu perspective valoroase asupra pieței imobiliare globale și strategiilor de succes. Lor li s-au alăturat Cristian Onețiu, antreprenor recunoscut și expert în strategie de business, precum și Emil Dobrovolschi, comandant de aeronavă cu o vastă experiență în aviație și luarea deciziilor în condiții de presiune. Temele abordate au reflectat conceptul ediției actuale – Above the Crowd -, punând accent pe dezvoltarea mindsetului antreprenorial, leadershipului autentic și excelenței operaționale.

Din partea rețelei RE/MAX România, au urcat pe scenă reprezentanți din echipa de management – Răzvan Cuc, Iulian Berghian și Theodora Ciceu – alături de unii dintre cei mai performanți agenți ai rețelei la nivel național. Intervențiile acestora au oferit o imagine de ansamblu asupra rezultatelor obținute în 2024 și au scos în evidență bunele practici care au contribuit la evoluția și consolidarea business-ului la nivel național.

Educația rămâne pilonul central al Convenției RE/MAX, iar ediția din acest an a oferit din plin resurse de învățare, inspirație și bune practici pentru toți participanții. Cei care nu au putut fi prezenți fizic au avut acces la conținut prin platforma de streaming dedicată, astfel încât întreaga rețea să poată beneficia de experiența evenimentului.

În România, RE/MAX este cea mai mare rețea de birouri imobiliare francizate, cu cel mai mare număr de agenți imobiliari, având, în prezent, peste 60 de francize și peste 700 de membri. RE/MAX este recunoscut ca fiind cel mai puternic brand național în imobiliare.

La nivel mondial, RE/MAX este lider în real-estate, fiind franciza numărul 1 la nivel global pe acest segment. Compania, înființată în 1973 în Denver, are astăzi peste 140.000 de agenți afiliați, în 8.300 de birouri, aflate în peste 110 de țări din întreaga lume. În Europa, RE/MAX este prezent în 40 de țări, cu peste 2.200 de birouri și 30.000 de agenți, continuând să se extindă.

  • Alte articole:

    SAP le oferă dezvoltatorilor instrumente tot mai complexe de integrare AI în dezvoltarea afacerilor

    În cadrul evenimentului SAP TechEd 2025, SAP a prezentat cum duce la următorul nivel felul în care dezvoltatorii operează, integrând inteligența artificială în profunzimea procesului de dezvoltare. Mai exact, noile…

    Citeste articolul
    Split for Business de la tbi bank, o nouă soluție de plată în rate adresată IMM-urilor

    Creșterea costurilor din ultimul an și contextul economic complicat au afectat capacitatea antreprenorilor și managerilor din companii mici și mijlocii de a gestiona cash flow-ul și a face investiții urgente…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?