Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) a lansat pe 1 aprilie campania de conștientizare „Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii”. Campania își propune să atragă atenția asupra impactului devastator al dezastrelor naturale asupra comunităților din România, într-un context alarmant: doar aproape 24% dintre locuințe sunt protejate financiar în fața imprevizibilului.

„România este o țară expusă riscurilor naturale, iar realitatea ne arată că dezastrul poate lovi oricând și oriunde. Adevărata tragedie nu este doar pierderea locuinței, ci faptul că te trezești fără nicio soluție care să-ți permită să o iei de la capăt. Prin această campanie, vrem să încurajăm cât mai mulți români să acționeze responsabil, protejându-și locuința și bunăstarea familiei. Polița PAD este primul pas către protecția financiară a locuințelor împotriva dezastrelor naturale”, a declarat Nicoleta Radu, Director General PAID România.

Campania, difuzată atât pe principalele posturi TV și radio, cât și online, pune în prim-plan impactul emoțional și financiar al unui dezastru, alături de consecințele lipsei asigurării de locuință.

Conceptul creativ aduce în față situații obișnuite, din viața reală, în care un cutremur sau o inundație transformă radical viața oamenilor în doar câteva secunde. În acel moment, diferența o face existența unei polițe de asigurare: cei care sunt asigurați reușesc să-și reconstruiască locuința datorită despăgubirii, în timp ce alții rămân fără nicio soluție pentru a-și recupera agoniseala de-o viață.

În România, peste 7 milioane de locuințe sunt lipsite de asigurare împotriva cutremurelor, inundațiilor și alunecărilor de teren, expunând milioane de familii la riscuri financiare majore. Campania PAID își propune să schimbe această realitate, încurajând mai mulți români să ia măsuri pentru siguranța financiară a familiei lor.

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) este o societate de asigurare-reasigurare, cu capital privat, formată prin asocierea societăților de asigurare pentru încheierea de asigurări obligatorii de locuință în fața celor trei riscuri de bază specifice României: cutremur, inundații și alunecări de teren, în conformitate cu prevederile Legii nr. 260/2008.

  • Alte articole:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon, liderul european în retail sportiv, și MedLife, lider în servicii medicale private la nivel național, anunță lansarea unui parteneriat strategic menit să inspire, să educe și să susțină milioane…

    Citeste articolul
    Forumul România Eficientă 2025: Spre un viitor cu emisii zero în sectorul clădirilor

    Energy Policy Group (EPG) organizează, pe data de 26 mai 2025, o nouă ediție a Forumului România Eficientă, eveniment regional de referință dedicat eficienței energetice în clădiri. Tema conferinței din…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    Decathlon și MedLife: parteneriat pentru promovarea stilului de viață activ și echilibrat

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    PRwave.ro aniversează 20 de ani de conținut relevant

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Decathlon, partener principal Bucharest International Half Marathon & 10K by Constantina Diță

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile

    Colecta Națională de Alimente, ediția de Paște 2025: colectarea a peste 704 tone de alimente neperisabile