Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii: PAID atrage atenția asupra impactului dezastrelor naturale

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) a lansat pe 1 aprilie campania de conștientizare „Adevărata tragedie nu e dezastrul, ci lipsa pregătirii”. Campania își propune să atragă atenția asupra impactului devastator al dezastrelor naturale asupra comunităților din România, într-un context alarmant: doar aproape 24% dintre locuințe sunt protejate financiar în fața imprevizibilului.

„România este o țară expusă riscurilor naturale, iar realitatea ne arată că dezastrul poate lovi oricând și oriunde. Adevărata tragedie nu este doar pierderea locuinței, ci faptul că te trezești fără nicio soluție care să-ți permită să o iei de la capăt. Prin această campanie, vrem să încurajăm cât mai mulți români să acționeze responsabil, protejându-și locuința și bunăstarea familiei. Polița PAD este primul pas către protecția financiară a locuințelor împotriva dezastrelor naturale”, a declarat Nicoleta Radu, Director General PAID România.

Campania, difuzată atât pe principalele posturi TV și radio, cât și online, pune în prim-plan impactul emoțional și financiar al unui dezastru, alături de consecințele lipsei asigurării de locuință.

Conceptul creativ aduce în față situații obișnuite, din viața reală, în care un cutremur sau o inundație transformă radical viața oamenilor în doar câteva secunde. În acel moment, diferența o face existența unei polițe de asigurare: cei care sunt asigurați reușesc să-și reconstruiască locuința datorită despăgubirii, în timp ce alții rămân fără nicio soluție pentru a-și recupera agoniseala de-o viață.

În România, peste 7 milioane de locuințe sunt lipsite de asigurare împotriva cutremurelor, inundațiilor și alunecărilor de teren, expunând milioane de familii la riscuri financiare majore. Campania PAID își propune să schimbe această realitate, încurajând mai mulți români să ia măsuri pentru siguranța financiară a familiei lor.

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) este o societate de asigurare-reasigurare, cu capital privat, formată prin asocierea societăților de asigurare pentru încheierea de asigurări obligatorii de locuință în fața celor trei riscuri de bază specifice României: cutremur, inundații și alunecări de teren, în conformitate cu prevederile Legii nr. 260/2008.

  • Alte articole:

    Eazy Asigurări a închiriat un spațiu în One Cotroceni Park, dezvoltare a One United Properties

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță încheierea unui contract de închiriere pentru…

    Citeste articolul
    Intrarea JYSK în Lemon Retail Park – tranzacție intermediată de Colliers

    Retailerul scandinav JYSK, unul dintre cei mai activi jucători din segmentul home & deco, a închiriat un spațiu de aproximativ 1.000 metri pătrați în Lemon Retail Park, într-o tranzacție în…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România