Renault 5 E-Tech Electric, Mașina Anului 2025 în Europa, prezentă în showroom-urile Renault din România

Showroom-urile Renault din toată țara au organizat de curând El5ctric Days, unde clienții interesați de noutățile din gama Renault au putut consulta ofertele agenților în vederea programării la test drives cu cele mai noi modele. Vedeta campaniei a fost Mașina Anului 2025 în Europa, Renault 5 E-Tech electric în versiunile de baterie 52 sau 40 kwh disponibile în prezent. Acest model este acum disponibil în toate showroom-urile Renault din România

Prin Programul Rabla 2025, Renault 5 E-Tech electric evolution urban range 120 CP va fi disponibil de la 18.900 € (cu TVA), cu rată de leasing de la 159 €/lună (cu TVA) prin Renault Finance și Programul RABLA. Atuurile cu care Renault 5 a convins jurații Car Of The Year 2025: motorizare 100% electrică, autonomie de până la 410 km, încărcare rapidă, de la 15% la 80% în doar 30 de minute, 200 combinații posibile de personalizare, 26 sisteme avansate de asistență pentru șofer, experiență la volan conectată cu openR link, vehicul fabricat în Europa.

Ofertele pregatite de Renault prin Rabla includ mai multe modele și tipuri de motorizări: de la Eco-G 100 (GPL), TCe 90 și 140, mild hybrid 130, full hybrid 145 și 200, plug-in-hybrid 300 și până la versiunile 100% electrice – Megane, Scenic, Renault 5.

Lansat în 2024, Renault 5 a fost dezvoltat pentru a crește ritmul electrificării pe piața europeană, prin designul său captivant și prin experiența veselă și intuitivă ce este oferită prin intermediul tehnologiilor electrice și digitale. Noul star al R5voluției electrice este plin de personalitate (Google integrat OpenR Link, Chat GPT, avatar reno) și oferă o experiență de condus antrenantă pentru un vehicul electric „mic”, fiind construit pe o platformă 100% electrică, dedicată, unică în Europa.

Descris de jurnaliștii din Europa în termeni precum: cea mai frumoasă mașină lansată în 2024, talisman împotriva plictiselii, bombonică, cea mai voiture a vivre, exponentul EVoluției și R5voluției, Renault 5 își așteaptă în showroom-urile Renault noii proprietari. Renault 5 E-Tech Electric a primit premiul Mașina Anului 2025 în Europa, în urma votului reprezentanților media.

Renault, marcă istorică de mobilitate și pionier al vehiculelor electrice în Europa, a dezvoltat întotdeauna vehicule inovatoare. Prin planul strategic „Renaulution”, Renault s-a angajat într-o transformare ambițioasă, generatoare de valoare, îndreptându-se către o gamă mai competitivă, mai echilibrată și mai electrificată. Ambiția sa este de a întruchipa modernitatea și inovația în tehnologie, energie și servicii de mobilitate în industria auto și nu numai

  • Alte articole:

    SAP le oferă dezvoltatorilor instrumente tot mai complexe de integrare AI în dezvoltarea afacerilor

    În cadrul evenimentului SAP TechEd 2025, SAP a prezentat cum duce la următorul nivel felul în care dezvoltatorii operează, integrând inteligența artificială în profunzimea procesului de dezvoltare. Mai exact, noile…

    Citeste articolul
    Split for Business de la tbi bank, o nouă soluție de plată în rate adresată IMM-urilor

    Creșterea costurilor din ultimul an și contextul economic complicat au afectat capacitatea antreprenorilor și managerilor din companii mici și mijlocii de a gestiona cash flow-ul și a face investiții urgente…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?