Dedeman, liderul pieței locale de bricolaj, a achiziționat un teren de 6 hectare în apropierea Vămii Giurgiu

Dedeman, cel mai mare retailer de bricolaj din România, a achiziționat recent un teren de aproximativ 6 hectare în apropierea Vămii Giurgiu, la granița cu Bulgaria, într-o tranzacție intermediată de compania de consultanță imobiliară Colliers. Prin această investiție strategică, Dedeman își va extinde rețeaua de magazine, ajungând în ultimul județ din țară în care nu era prezent.

„Terenul beneficiază deja de documentație de urbanism aprobată pentru utilizare comercială, ceea ce permite demararea rapidă a lucrărilor pentru viitorul magazin Dedeman. Prin această achiziție, Giurgiu devine ultimul județ integrat în rețeaua retailerului, completând extinderea Dedeman la nivel național. Tranzacția reflectă dinamica pieței imobiliare, în special în sectorul de retail, care a accelerat semnificativ, susținut de consumul în creștere”, explică Sînziana Oprea, Director Land Agency la Colliers România.

Tranzacțiile cu terenuri destinate proiectelor de retail au reprezentat, în 2024, circa 20% din volumul total al pieței, care s-a apropiat de pragul de 450 de milioane de euro înregistrat în anul anterior, în ciuda unui climat economic și politic marcat de incertitudine, potrivit raportului anual publicat de Colliers. Consultanții Colliers observă că retailerii au continuat să se concentreze pe consolidare și extindere, încheind acorduri de lungă durată și vizând în special zonele rămase neacoperite.

Oferta de terenuri rămâne variată, iar proprietățile bine poziționate și cu documentații de urbanism aprobate se tranzacționează rapid, menținându-și valoarea fără ajustări semnificative de preț.

„În acest context, dezvoltatorii de retail își continuă expansiunea, investind atât în parcuri comerciale de dimensiuni variate, în funcție de potențialul locației acoperite, cât și în magazine stand-alone operate de marii jucători din industrie. Pe lângă acestea, terenurile de mari dimensiuni, potrivite pentru proiecte mixte, în care de cele mai multe ori regăsim și o componentă comercială, continuă să joace un rol important în dinamica pieței”, completează Sînziana Oprea, Director Land Agency la Colliers România.

Colliers (NASDAQ, TSX: CIGI) ) este unul dintre liderii globali în servicii de consultanță imobiliară și de management al investițiilor. Operând prin trei platforme de top – Servicii Imobiliare, Consultanță Tehnică și Managementul Investițiilor – Colliers se bazează pe un model de afaceri solid, o cultură antreprenorială și o filosofie unică de parteneriat care generează creștere și valoare.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Contract semnificativ anunțat de Bittnet Systems, pentru furnizare training securitate cibernetică

    Bittnet Systems, companie listată la Bursa de Valori București (BVB) pe piața principală sub simbolul BNET, a anunțat semnarea unui nou contract semnificativ. Investitorii au fost astfel informați despre semnarea…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea