MINA și SuperLiga pregătesc experiențe imersive cu proiecții 360, dedicate fanilor fotbalului

MINA, Museum of Immersive New Art, în colaborare cu SuperLiga, divizia de elită a fotbalului românesc, anunță lansarea unui teaser special, ce va putea fi vizionat în fiecare interval din programul MINA. Acest teaser anunță lansarea unei serii de experiențe imersive cu proiecții 360, ce vor fi dedicate fiecărei echipe din SuperLiga și vor avea loc în această vară, începând din luna august.

Conceptul seriei de show-uri este „Jucător pentru o zi” și propune o perspectivă diferită asupra fotbalului, oferind spectatorilor șansa de a trăi emoțiile unui meci din interiorul acțiunii. De la vestiar la teren, de la anticipare la euforie, fiecare show îi transpune direct în atmosfera unui meci real, conectându-i cu echipa favorită.

Teaserul și show-urile sunt create de echipa MINA Creative Studios, folosind un mix de filmări și tehnologie 3D. La fiecare meci au fost prezente echipe de filmare, capturând imagini autentice direct de pe stadion, care au fost apoi integrate în proiect, pentru a oferi o experiență cât mai realistă și captivantă. Rezultatul este o producție spectaculoasă care transpune spectatorii în mijlocul acțiunii, oferindu-le senzația de a fi parte din joc.

Teaserul oferă o primă privire de ansamblu asupra acestei experiențe, capturând energia meciurilor și pasiunea suporterilor. Mai multe informații se regasesc pe site-ul oficial al muzeului minamuseum.com.

„Prin parteneriatul cu SuperLiga, ne propunem să aducem fotbalul mai aproape de public și să transpunem emoția meciurilor într-un format imersiv unic. În ultimii ani, acest sport a luat amploare în România – a devenit o adevărată pasiune pentru tot mai mulți oameni, care trăiesc fiecare meci cu intensitate. Pentru noi, este o provocare binevenită să oferim nu doar suporterilor, ci tuturor celor curioși să descopere fotbalul dintr-o nouă perspectivă, o experiență memorabilă. În plus, acest proiect marchează un pas important în construirea unui nou concept de spectacol sportiv multidimensional – fizic, digital și imersiv – conectând terenul de fotbal cu spațiul muzeal și tehnologia de ultimă generație”, spun cei de la MINA.

  • Alte articole:

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Lenovo continuă parteneriatul cu cel mai important turneu feminin de tenis pe zgură din România încheiat anul trecut, și anunță că devine partenerul tehnologic al UniCredit Iași Open WTA 250,…

    Citeste articolul
    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Compania Merck România lansează campania națională de informare „Ai grijă la cap”, menită să crească nivelul de conștientizare asupra simptomelor cancerelor de cap și gât, să încurajeze populația să ceară…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Lenovo, partener tehnologic al turneului feminin de tenis UniCredit Iași Open WTA 250

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Merck România: campania de conștientizare a simptomelor cancerului de cap și gât

    Cardul de debit Visa eToro oferă 4% înapoi în acțiuni pentru achizițiile zilnice

    Cardul de debit Visa eToro oferă 4% înapoi în acțiuni pentru achizițiile zilnice

    Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți

    Lay’s revine alături de Electric Castle și pregătește experiențe inedite pentru participanți