PepsiCo: cea de-a treia ediție a programelor Campus, inițiative de formare accelerată dedicate tinerilor

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează cea de-a treia ediție a programelor Campus: FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship și PepsiCo’s Bootcamp for Future Engineers, inițiative de formare accelerată dedicate tinerilor din România aflați la începutul parcursului profesional.

Înscrierile sunt deschise până pe 30 aprilie 2025, urmând ca procesul final de selecție să aibă loc în luna mai. Programele sunt remunerate, presupun o activitate de 8 ore pe zi, iar candidații selectați vor începe stagiile pe 1 iulie 2025.

„La PepsiCo, investim constant în atragerea și formarea tinerelor talente, oferindu-le oportunități reale de creștere într-o industrie extrem de dinamică. Cele două inițiative PepsiCo East Balkans reprezintă un prim pas către o carieră de succes, oferind participanților șansa de a învăța prin experiență practică și workshopuri dedicate, de a inova și de a contribui activ la proiecte cu impact. De la an la an, observăm un interes tot mai mare pentru aceste programe, astfel că nu putem decât să fim onorați de încrederea pe care o primim și să ne angajăm să continuăm să valorificăm abilitățile și experiențele unice ale candidaților care ne aleg. În același timp, inspirați de energia și creativitatea noii generații, rămânem dedicați misiunii de a investi în formarea liderilor de mâine”, a declarat Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.

FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship se adresează studenților aflați în ultimul an de licență și celor înscriși la un program de masterat într-unul dintre domeniile economie, comerț, marketing sau finanțe, precum și tinerilor cu cel mult trei ani de experiență profesională în aceste domenii, interesați să își construiască o carieră în aria comercială și să se dezvolte în cadrul unei echipe internaționale.

Cu o durată de doi ani și jumătate, prin expunerea la mai multe roluri, programul le oferă candidaților selectați oportunitatea de a dobândi competențe din fiecare dintre funcțiile comerciale din cadrul PepsiCo East Balkans. Astfel, vor avea o înțelegere aprofundată a activității din zona de Marketing, Vânzări, Trade Marketing, Financiar, dar nu numai, și vor putea alege parcursul profesional care se potrivește cel mai bine cu abilitățile și interesele lor pe termen lung.

PepsiCo’s Bootcamp este destinat studenților înscriși în programele academice oferite de Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București, în ultimul an de licență sau la programe de masterat, specializările inginerie mecanică, inginerie electrică sau știința calculatoarelor, sau care au maximum un an de experiență profesională.

Cu o durată de trei luni, cu posibilitatea extinderii până la un an, programul oferă tinerilor ocazia de a dobândi experiență practică în departamente precum Producție, Mentenanță și Calitate din cadrul celor două fabrici PepsiCo East Balkans din București.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

  • Alte articole:

    UNIQA și-a extins portofoliul de asigurări pentru locuință în România

    UNIQA Asigurări continuă să își extindă portofoliul de soluții dedicate protecției locuinței, dezvoltând produse versatile și adaptate unor canale de distribuție diversificate, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor dinamice…

    Citeste articolul
    Revista Club Antreprenor aniversează 5 ani: Gală specială organizată la Clubul Quantic

    Pe 23 septembrie 2025, revista Club Antreprenor lansează ediția a XXIII-a printr-o Gală specială organizată la Clubul Quantic, Șoseaua Grozăvești nr. 82, Sector 6, București.Evenimentul marchează 5 ani de la…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Revista Club Antreprenor aniversează 5 ani: Gală specială organizată la Clubul Quantic

    Revista Club Antreprenor aniversează 5 ani: Gală specială organizată la Clubul Quantic

    ORbitOR: burse pentru tinerii talentați, oferite de Școala de Valori și TheAlternativeSchool

    ORbitOR: burse pentru tinerii talentați, oferite de Școala de Valori și TheAlternativeSchool

    Angajații din companii care folosesc Bookster, atrași și de cumpărarea de cărți

    Angajații din companii care folosesc Bookster, atrași și de cumpărarea de cărți

    BYD DOLPHIN SURF a obținut punctajul maxim la testele de siguranță Euro NCAP

    BYD DOLPHIN SURF a obținut punctajul maxim la testele de siguranță Euro NCAP