ArboMedia și ThinkDigital au încheiat un parteneriat strategic, unindu-și forțele

Două dintre cele mai cunoscute rețele de publicitate locală din piața românească, ArboMedia și ThinkDigital, au anunțat astăzi începutul unui parteneriat strategic.

“Deși suntem, din punct de vedere teoretic, concurenți, ofertele noastre sunt de fapt perfect complementare, așadar ideea unei apropieri a apărut firesc, în condițiile în care oferta locală de media are nevoie de consolidare”, au spus, într-o declarație comună, acționarii celor două companii, Alin Alecu și Andreea Pistrițu, din partea ArboMedia, respectiv Dragoș Stanca și Cristina Cucuiu, din partea ThinkDigital.

Cu o prezență constantă de peste 20 de ani în piața media din România, ArboMedia operează în prezent cea mai vastă rețea de media diversificată din țară.

Oferta companiei cuprinde peste 100 de influenceri, o rețea de peste 600 de panouri de afișaj stradal, la care se adaugă cea mai solidă ofertă de media locală și regională din România: peste 110 posturi de radio, peste 140 de website-uri, peste 40 de canale de televiziune, peste 30 de titluri de presă scrisă, precum și singura ofertă consolidată de media de limbă maghiară din România.

Pe de altă parte, ThinkDigital operează de peste 15 ani rețele digitale diverse, cu acoperire națională și internațională.

În oferta companiei se regăsesc acum patru rețele importante, care cuprind: câteva zeci de site-uri și aplicații de conținut, sute de jocuri (in-game advertising), mai multe podcasturi cunoscute și prima rețea de newslettere de conținut din România.

În lunile următoare, cele două companii vor continua să funcționeze independent atât din punct de vedere al relației cu furnizorii, cât și din punct de vedere al relației cu clienții, dar ofertele complexe ale celor două rețele se vor armoniza, gradual, pentru a oferi cele mai bune soluții de comunicare integrată, atât în ceea ce privește media clasică, cât și cea digitală, la care se adaugă marketingul prin influenceri, key opinion leaders și podcasturi.

Cele două companii estimează că faza de evaluare a unei oferte consolidate comune se va încheia spre finalul acestui an, urmând ca, din ianuarie 2026, piața media din România să poată beneficia, în urma acestui parteneriat strategic, de cea mai puternică și diversă ofertă multimedia din piață.

  • Alte articole:

    Fundația TenarisSilcotub, creată pentru a susține educația tehnică și dezvoltarea comunităților

    TenarisSilcotub, cel mai important producător român de țevi fără sudură de diametre mici și servicii conexe pentru industria energetică, industria auto, sectorul de petrol și gaze și alte aplicații industriale,…

    Citeste articolul
    Yep’n Yo a deschis cea de-a 5-a locație, prima din București, în mall-ul AFI Cotroceni

    Yep’n Yo, brandul românesc de deserturi delicioase, cu un spirit tineresc și dinamic, cunoscut pentru reinterpretarea dulciurilor clasice într-un stil modern și atrăgător, a ajuns și în București. Cu un…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Fundația TenarisSilcotub, creată pentru a susține educația tehnică și dezvoltarea comunităților

    Fundația TenarisSilcotub, creată pentru a susține educația tehnică și dezvoltarea comunităților

    Mastercard Rising Stars – Viitorul lor: burse sportive care susțin pasiunea pentru baschet

    Mastercard Rising Stars – Viitorul lor: burse sportive care susțin pasiunea pentru baschet

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet