Tranzacția de vânzare a clădirii de birouri Victoria Center de către Manova Partners, reprezentată de PeliPartners

PeliPartners a reprezentat cu succes Manova Partners în tranzacția de vânzare a clădirii de birouri Victoria Center, situată în centrul Bucureștiului. Această mutare marchează un moment important pentru piața imobiliară de birouri din Capitală, în contextul în care pe piața de birouri s-a simțit o stagnare anul trecut, prin absența livrării unor proiecte imobiliare mari. Victoria Center, o clădire de birouri de clasă A, cu o suprafață de 8.600 de metri pătrați, a fost achiziționată de Manova Partners în 2015.

Francisc Peli, Managing Partner al PeliPartners, a declarat: „Suntem onorați că am putut sprijini Manova Partners în încheierea acestei vânzări importante pentru piața imobiliară din București. Colaborarea noastră pe acest proiect complex reflectă expertiza și dedicarea echipei noastre în gestionarea tranzacțiilor imobiliare de amploare, precum și abilitatea noastră de a naviga cu succes în condițiile economice mai dificile ale momentului. Această tranzacție, considerată un reper pentru piața de birouri din București, transmite un semnal pozitiv despre revigorarea sectorului imobiliar și despre interesul susținut al investitorilor. Este o dovadă clară a angajamentului nostru continuu față de clienți și a performanței noastre în acest domeniu”.

Echipa PeliPartner implicată în acestă tranzacție a fost condusă de Francisc Peli și Mădălina Fildan, Parteneri și Delia Lepădatu, Managing Asssociate, a căror expertiză a contribuit decisiv la succesul proiectului. PeliPartners este un lider pe piața juridică imobiliară, cu o capacitate inegalabilă de a gestiona cu succes proiecte complexe și de a sprijini clienții în obținerea celor mai bune rezultate.

PeliPartners are o echipă specializată în proiecte complexe care solicită abordări inovative. Avocații PeliPartners au fost implicați în unele dintre cele mai importante tranzacții de pe piața românească din ultimii 20 de ani. Echipa adună o bogată experiență în domenii variate, care includ fuziuni și achiziții, finanțări, concurență, infrastructură și concesiuni, energie, drept imobiliar și drept societar.

  • Alte articole:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Fotbalul nu mai este de mult doar un sport, ci un fenomen global care mișcă miliarde de euro anual. Cluburile de top din Europa au devenit adevărate branduri internaționale, cu…

    Citeste articolul
    Marcă proprie sau brand consacrat? Avantaje și dezavantaje în alegerile din magazine

    În ultimii ani, tot mai mulți cumpărători din România se confruntă cu o dilemă tot mai des întâlnită la raft: să aleagă produsele sub marcă proprie ale magazinului sau să…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail