tbi bank și Orange România – strategic pentru a facilita achizițiile online de telefoane în rate

Accesul la produse de calitate a devenit mai important ca niciodată, iar soluțiile de finanțare flexibile joacă un rol esențial în sprijinirea consumatorilor. În acest context, tbi bank, una dintre cele mai importante bănci challenger din Europa de Sud-Est, și Orange România, subsidiara locală a unuia dintre cei mai mari operatori telecom din Europa, au încheiat un parteneriat strategic pentru a facilita achizițiile online în rate. Clienții Orange pot cumpăra acum telefoane, televizoare, ceasuri inteligente și tablete direct din magazinul online, beneficiind de rate flexibile, cu sau fără costuri suplimentare, cu ajutorul tbi bank.

„Într-un an în care costurile au crescut considerabil, ne dorim să rămânem aproape de clienți și să le oferim soluții care să le facă viața mai ușoară. Parteneriatul cu Orange, un jucător important în industria telecom și retail, ne permite să oferim românilor o modalitate simplă și avantajoasă de a achiziționa produsele dorite, mai ales în această perioadă a anului”, a declarat Ionuț Sabadac, VP Merchant Solutions, tbi bank.

Pentru a răspunde nevoilor diverse ale consumatorilor, sunt disponibile mai multe opțiuni de finanțare. Produsele cu valori de până la 2.000 de lei pot fi achiziționate în 4 rate fără dobândă, iar pentru cele care depășesc acest prag, clienții au la dispoziție planuri flexibile între 6 și 60 de rate, cu costuri adaptate valorii totale a comenzii.

Un alt avantaj major al acestei colaborări este procesul de finanțare 100% digital, eliminând necesitatea deplasării într-un magazin fizic. Soluția oferită de tbi bank este accesibilă de pe orice dispozitiv cu Android, iOS sau Windows, permițând o experiență de cumpărare rapidă și convenabilă.

tbi bank este o bancă challenger din Europa de Sud-Est și lider regional în domeniul soluțiilor de plată alternative, îmbinând serviciile de finanțare și cele de shopping pentru a răspunde nevoilor actuale și tendințelor viitoare de consum ale clienților. Activă în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania, tbi bank susține comercianții să-și crească vânzările și consumatorii să acceseze servicii financiare inovatoare, într-o experiență digitală simplă și rapidă.

Prin diverse canale digitale și parteneriate de încredere cu peste 26.000 de comercianți, tbi bank are o bază de peste 2 milioane de clienți și a acordat aproape 750.000 de credite în 2023. În România, peste 200.000 de utilizatori folosesc în mod constant aplicația de cumpărături creată de tbi bank pentru a oferi un acces rapid și avantajos la cele mai bune oferte, în 4 rate fără dobândă sau până la 60 de rate fixe. Modelul de afaceri și abordarea axată pe client au dus la transformarea tbi bank în cea mai profitabilă și eficientă bancă din regiune.

  • Alte articole:

    Clădirea de birouri One Cotroceni Park din București va găzdui noul sediu Vitalaire România

    One United Properties (BVB: ONE) principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță semnarea unui nou contract de închiriere…

    Citeste articolul
    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    BYD, cel mai mare producător mondial de vehicule cu energie nouă (NEV), a livrat o flotă dedicată către FC Internazionale Milano (Inter), parte a parteneriatului strategic de trei ani cu…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează