Xiaomi se menține pe poziția secundă în România la finalul anului 2024

Xiaomi își menține poziția secundă la nivelul pieței românești, ca număr de unități, la finalul perioadei ianuarie-decembrie 2024, potrivit celui mai recent raport al companiei de analiză a pieței de tehnologie Canalys.

La nivelul regiunii CEE, Xiaomi conduce clasamentul, ca număr de unități, cu o cotă de piață de 31%, la nivelul întregului an 2024.

În Europa, Xiaomi ocupă a treia poziție a clasamentului, cu o cotă de piață de 20%.

Global, Xiaomi își crește cota de piață cu 15%, atinge un total de 14% și se menține pe poziția a treia în clasamentul unităților vândute, la finalul anului 2024.

Corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale.

Prin viziunea „Să ne împrietenim cu utilizatorii și să fim cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovațiile, experiența de utilizatre de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania construiește cu perseverență produse uimitoare la prețuri corecte, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre companiile de top din lume producătoare de smartphone-uri, livrările sale globale de smartphone-uri clasându-se printre primele trei global, iar utilizatorii activi lunar la nivel global (MAU) (inclusiv smartphone-uri și tablete) au ajuns la 685,8 milioane în septembrie 2024. De asemenea, compania a stabilit platforma globală de top pentru consumatori AIoT (AI + IoT), ajungând la aproximativ 861,4 milioane de dispozitive inteligente conectate (excluzând smartphone-uri, laptopuri și tablete) începând cu 31 martie 2024.

În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, care îmbină perfect dispozitivele personale, produsele pentru case inteligente și mașinile. Xiaomi se concentrează întotdeauna pe umanitate și se angajează să ofere experiențe complete și mai bine conectate. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, Xiaomi a fost inclusă pe lista Fortune Global 500 pentru al șaselea an consecutiv.

Xiaomi este o componentă a indicelui Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

  • Alte articole:

    Cadouri de Crăciun pentru partenerii de afaceri: ce detalii contează cu adevărat

    Sezonul sărbătorilor aduce mereu o atmosferă relaxată, dar în mediul profesional rămâne un moment în care contează mult modul în care companiile își arată aprecierea față de parteneri. Cadourile de…

    Citeste articolul
    Noi unități de reciclare PET și sticlă: dezvoltarea economică a regiunii Brad–Hunedoara

    FEPRA marchează un pas important pentru municipiul Brad și pentru infrastructura de reciclare a României, odată cu inaugurarea noilor unități de reciclare PET și sticlă dezvoltate aici. Noile fabrici reprezintă…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială

    Viața nevăzută a animalelor de fermă: campanie ce expune suferința ascunsă din sistemele de creștere industrială