Tendințe relevante din comerțul electronic – dezvăluite la Balkan eCommerce Summit, Sofia, 29-30 aprilie 2025

Comerțul electronic ajunge la 3,32% din PIB-ul României în 2024, în timp ce Grecia este lider în regiunea Europei Centrale și de Est cu 7,87%, potrivit datelor furnizate de Asociația Bulgară de eCommerce.
În timp ce media europeană se situează în jurul valorii de 4-5%, Bulgaria are mai mult loc de creștere, cu doar 2,34% din PIB-ul său din 2024 fiind derivat din eCommerce.

„În timp ce aportul comerțului electronic la PIB-ul din toată Europa este constant, de aproximativ 5%, vedem mult spațiu de creștere în Bulgaria, o recuperare mai rapidă a decalajului în România, precum și o evoluție peste medie în Grecia. Traficul, vânzările, tendințele și multe alte informații relevante din idnustrie vor fi disponibile în cadrul celui mai mare eveniment regional din eCommerce, pe care îl vom găzdui la Sofia, în aprilie – Balkan eCommerce Summit,” declară Nikola Ilchev, fondator al Balkan eCommerce Summit.

Balkan eCommerce Summit 2025 a evoluat în principalul eveniment pentru comerțul digital din regiune. Mult mai mult decât o simplă întâlnire, acest summit anual acționează ca o pârghie pentru colaborările transfrontaliere și oportunitățile de transformare, redefinind și ridicând ecosistemul comerțului electronic din Balcani.

Sofia se pregătește să devină centrul parteneriatelor și dezvoltării comerțului electronic în Balcani. În perioada 29-30 aprilie, Arena Sofia va găzdui unul dintre cele mai mari evenimente de comerț electronic din regiune. Summit-ul va reuni companii de top din marketing și logistică, servicii de plată, bănci, lideri din industria FinTech, împreună cu soluții SaaS și AI, într-o expoziție de amploare care va regrupa peste 200 de companii, iar fiecare dintre acestea își va prezenta serviciile și va căuta parteneriate pe termen lung.

Combinația de profesioniști experimentați și gânditori inovatori asigură un schimb bogat de idei, făcând din summit un teren propice pentru strategii îndrăznețe și acționabile. Summit-ul din acest an ridică ștacheta cu ateliere practice, discuții interactive și sesiuni care provoacă inovația în comerțul electronic bazat pe inteligență artificială și oportunități transfrontaliere. Mai multe informații despre eveniment sunt disponibile la balkanecommerce.com.

  • Alte articole:

    YUNITY Park, contract de închiriere pe termen lung cu Procter & Gamble România

    Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România și dezvoltatorul proiectului de birouri premium YUNITY Park, anunță semnarea unui contract de închiriere pe termen…

    Citeste articolul
    MSCI a îmbunătățit ratingul ESG pentru Grupul PPC, de la BBB la A

    Grupul PPC a obținut ratingul ESG „A” din partea MSCI, furnizor global de indici, anterior fiind evaluat cu ratingul „BBB”. Această evaluare reflectă progresul constant al Grupului în domeniul sustenabilității…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere