În 2025, Pepsi devine partener oficial al festivalului UNTOLD

Pepsi, brandul iconic din portofoliul PepsiCo și una dintre cele mai recunoscute băuturi răcoritoare carbogazoase din lume, devine partener oficial UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri internaționale de muzică, care anul acesta va avea loc în perioada 7-10 august, la Cluj-Napoca.

Colaborarea se înscrie în seria acțiunilor ce definesc noua eră în care brandul a pășit odată cu rebrandingul din 2024, caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă și autentică cu publicul. Astfel, Pepsi își reafirmă angajamentul de a sprijini inițiative care promovează cultura, creativitatea și inovația, oferind consumatorilor experiențe care transcend gustul și le susțin pasiunea pentru muzică.

„Pepsi este un brand emblematic, iubit de generații, care a redefinit constant trendurile și a inspirat prin inovație și energie. A fost mereu alături de consumatori în momente speciale sau pur și simplu atunci când au vrut să se bucure de gustul său inconfundabil. Parteneriatul cu UNTOLD, evenimentul muzical care a pus România pe harta celor mai mari festivaluri muzicale din lume, este încă o dovadă că ne dorim să fim aproape de consumatori, să le susținem pasiunile și să creăm amintiri memorabile pentru aceștia. Suntem încântați să fim băutura răcoritoare carbogazoasă oficială a UNTOLD X și să oferim sutelor de mii de participanți din întreaga lume ocazia de a savura gustul grozav, unic, Pepsi, în timp ce se bucură de muzica celor mai importanți artiști ai momentului. Împreună cu partenerii noștri, vom crea la Cluj-Napoca un univers magic, cu experiențe inedite, pe care abia așteptăm să le dezvăluim. Avem convingerea că ediția aniversară va fi una de neuitat”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo.

UNTOLD a devenit un reper în industria internațională de evenimente și pentru iubitorii de muzică din întreaga lume, datorită show-urilor spectaculoase susținute de cei mai mari artiști și DJ ai momentului, atmosferei unice și experiențelor pe care le oferă fanilor festivalului la fiecare ediție.

„Parteneriatul dintre UNTOLD și Pepsi reprezintă o întâlnire firească între două branduri iconice, care împărtășesc aceeași energie, pasiune și dorință de a oferi experiențe memorabile. UNTOLD înseamnă magie, inovație și o comunitate unită de dragostea pentru muzică, iar alături de Pepsi vom duce această experiență la un nou nivel, oferind fanilor momente unice și surprize de neuitat. Suntem încântați să avem alături un partener care împărtășește viziunea noastră și care va contribui la crearea unei ediții aniversare cu adevărat spectaculoase”, a declarat Flavia Gherman, Head of Sponsorship UNTOLD Universe.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

  • Alte articole:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Relația dintre o companie și angajații săi este mai mult decât un simplu contract de muncă. Într-o lume în care oamenii caută sens, apartenență și satisfacție profesională, o companie de…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom