BMW Group a livrat clienților 426.594 de automobile electrice în 2024

BMW Group a reuşit să-şi continue creşterea în 2024, livrând clienţilor un total de 426.594 de automobile electrice şi atingând o creştere a vânzărilor BEV de 13,5%. Atât mărcile BMW, cât şi MINI au înregistrat un plus de două cifre la BEV, cu 368.523 (+11,6%), respectiv 56.181 (+24,3%) automobile electrice livrate clienţilor. Marca Rolls-Royce a înregistrat, de asemenea, o creştere semnificativă, cu 1.890 de automobile electrice livrate (+479,6%). Marca BMW a reuşit să aibă un plus de livrări pentru toate sistemele de propulsie auto în toate regiunile din afara Chinei.

„BMW Group îşi menţine traiectoria de ascendentă pentru automobilele electrice pe fondul condiţiilor de piaţă dificile. Acest lucru se reflectă atât în creşterea semnificativă a vânzărilor pentru automobilele electrice, cât şi într-un plus clar pentru noile comenzi de maşini electrice în Europa”, a declarat Jochen Goller, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru Clienţi, Mărci, Vânzări. „Suntem încrezători că putem menţine creşterea vânzărilor de automobile electrice în 2025 cu gama noastră de produse puternică şi extinsă”, a continuat Goller.

În timp ce livrările BMW Group pentru prima jumătate a anului 2024 au fost în concordanţă cu anul precedent, performanţa vânzărilor din a doua jumătate a anului a fost afectată de oprirea livrărilor în legătură cu sistemul de frânare integrat (IBS), precum şi de cererea redusă din China. Prin urmare, BMW Group şi-a ajustat previziunea de vânzări pentru întregul an. Cu un total de 2.450.804 de automobile livrate clienţilor în 2024, BMW Group a atins această nouă ţintă de vânzări. Automobilele electrificate au reprezentat 24,2% din totalul vânzărilor BMW Group în 2024, cu 593.215 unităţi livrate clienţilor. Automobilele electrice au reprezentat 17,4% din totalul vânzărilor.

Marca BMW a livrat clienţilor 2.200.177 de automobile în întregul an 2024 (-2,3%). Cu portofoliul său atractiv de produse în toate tehnologiile, marca şi-a menţinut poziţia de lider global în segmentul premium. În regiunea Europei, marca BMW şi-a extins cota de piaţă, înregistrând o creştere de două cifre a vânzărilor în Italia, Franţa şi Marea Britanie. De asemenea, marca BMW a înregistrat o creştere a vânzărilor în SUA. În Germania, în ciuda pieţei în scădere a automobilelor electrice, BMW a înregistrat un plus. Şi pe piaţa din România s-a îngregistrat o evoluţie pozitivă.

Cu un total de 206.582 de automobile livrate clienţilor în 2024, vânzările M GmbH au crescut cu +2,1%, atingând un nou maxim istoric.

Marca MINI, care anul trecut şi-a actualizat întreaga gamă de produse, a vândut 244.915 de unităţi la nivel mondial (-17,1%). În al patrulea trimestru, marca şi-a dublat vânzările de automobile electrice faţă de anul precedent, cu ajungând la 29.698 unităţi vândute.

Brandul Rolls-Royce a livrat clienţilor 5.712 unităţi (-5,3%) în întregul an. În aceeaşi perioadă, BMW Motorrad a vândut 210.408 de motociclete şi scutere (+0,6%) şi a realizat astfel încă un an record.

  • Alte articole:

    eToro a introdus tranzacționarea 24/5 pentru toate acțiunile S&P 500 și Nasdaq 100

    Platforma de tranzacționare și investiții eToro a anunțat că și-a extins oferta de tranzacționare 24/5 pentru a acoperi toate acțiunile din S&P 500 și Nasdaq 100, permițând utilizatorilor să tranzacționeze…

    Citeste articolul
    Soluțiile SafeFleet, preferate de firme din transporturi, logistică, distribuție, construcții, ride sharing

    SafeFleet, unul dintre liderii pieței de monitorizare a flotelor auto din România și Europa, a înregistrat o creștere de 18% a numărului de vehicule monitorizate în prima jumătate a anului…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Cum influențează emoțiile deciziile de achiziție de bunuri și servicii

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Seria limitată BYD, livrată către Inter Milano, are design exclusiv și opțiuni de personalizare

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează