Cu aproape 20% mai multe locuințe vândute în București în ultima lună a anului 2024, față de luna precedentă

Datele oficiale furnizate de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI) arată că, în luna decembrie a anului 2024, s-au vândut în Capitală cu 18,7% mai multe locuințe față de luna noiembrie, mai exact 5136 de imobile, comparativ cu 4326 de unități cumpărate în penultima lună din 2024.

“Anul 2024 a fost un an care a oferit foarte multe oportunități de investiții pentru piața imobiliară din București. Vânzările de apartamente noi, case și vile au avut creșteri importante de la o lună la alta, ceea ce dovedește interesul pentru real estate, atât pentru investitorii care cumpără cu scopul obținerii de randamente atractive din operațiunile de închiriere sau revânzare, cât și pentru cei care vor să își îmbunătățească confortul de locuire”, declară Vlad Musteață, CEO North Bucharest Investments.

Cererea pentru proprietăți rezidențiale s-a consolidat în ultima lună a anului 2024 și la nivelul întregii țări. Potrivit ANCPI, în România s-au tranzacționat în total 15.650 de locuințe. După București, în topul orașelor cu cele mai multe vânzări se află Timiș cu 1.145 de unități vândute, Constanța cu 1.009 unități, Cluj cu 978 și Brașov cu 867 de locuințe achiziționate în decembrie 2024.

“Infrastructura modernă a Capitalei, poziționarea proprietăților disponibile și accesibilitatea față de unitățile de învățământ de renume, spitale, marile zone comerciale sau centrele de birouri, sunt argumente importante pentru trendul de creștere a cererii de imobile din București”, subliniază Vlad Musteață.

În acest context de creștere generală a pieței, North Bucharest Investments a raportat pentru luna decembrie 2024 un total de 143 de tranzacții în Capitală, cu o valoare cumulată de 22 de milioane de euro. Comparativ cu luna noiembrie 2024, când au fost efectuate 126 de tranzacții, North Bucharest Investments a înregistrat la sfârșitul anului trecut o creștere lunară de 13%.

North Bucharest Investments (NBI) este un grup de companii din segmentul imobiliar rezidenţial, ce activează pe două linii de business – activitate investiţională şi servicii de intermediere.
NBI Group a fost fondat în anul 2011, în Republica Moldova, de omul de afaceri Vlad Musteață, iar din vara anului 2022 a intrat și pe piața din România.

Grupul North Bucharest Investments a înregistrat aproape 1.300 de tranzacții imobiliare în 2024, de 3 ori mai multe față de nivelul anului precedent, iar valoarea totală a tranzațtiilor a ajung la 146 milioane de euro în 2024.

NBI gestionează cele mai importante ansambluri rezidențiale din zona de Nord a Capitalei, iar activitatea companiei se diferențiază prin servicii dedicate de digital marketing, consultanță de vânzări cu experiență în vânzarea ansamblurilor rezidențiale noi și o comunicare customizată a ansamblurilor din portofoliu pe social media, toate acestea maximizând rezultatele de vânzări ale tuturor ansamblurilor rezidențiale din portofoliul companiei.

  • Alte articole:

    YUNITY Park, contract de închiriere pe termen lung cu Procter & Gamble România

    Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România și dezvoltatorul proiectului de birouri premium YUNITY Park, anunță semnarea unui contract de închiriere pe termen…

    Citeste articolul
    MSCI a îmbunătățit ratingul ESG pentru Grupul PPC, de la BBB la A

    Grupul PPC a obținut ratingul ESG „A” din partea MSCI, furnizor global de indici, anterior fiind evaluat cu ratingul „BBB”. Această evaluare reflectă progresul constant al Grupului în domeniul sustenabilității…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Premiu pentru conceptul arhitectural și designul interior ale showroom-ului PRIMA Vista

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere