Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

Până în luna februarie 2025, FRF recrutează 20 de tineri în cadrul proiectului „Planet Ball”, al cărui obiectiv este să crească influența fotbalului în lupta contra schimbărilor climatice, mai ales prin implicarea tinerilor, notează frf.ro, website-ul oficial al Federației Române de Fotbal.

Lansat în 2024, proiectul are printre parteneri două federații de fotbal – cea din România și pe cea din Turcia -, precum și două cluburi de fotbal, Nõmme Kalju FC din Estonia și HJK Helsinki din Finlanda.

Până în februarie 2025, fiecare club și federație parteneră va recruta 20 de tineri care să participe la sesiuni de training pe tema luptei contra schimbărilor climatice, pentru conștientizarea efectelor acestui fenomen.

În cadrul proiectului a fost deja realizată o colecție de bune practici implementate de parteneri pentru protecția mediului, contribuind astfel la obiectivele mai largi ale „Planet Ball”, de conștientizarea problemelor de mediu prin intermediul sportului și promovarea valorilor precum munca în echipă, repsonsailitatea și respectul față de implicarea în lupta pentru protejarea mediului.

Tinerii care doresc să devină ambasadori ai mediului prin proiectul Planet Ball pot trimite o scrisoare de intenție la proiecte @ frf.ro până pe 31 ianuarie 2025, în care să detalieze cum văd contribuția sportului la un mediu mai curat.

  • Alte articole:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Relația dintre o companie și angajații săi este mai mult decât un simplu contract de muncă. Într-o lume în care oamenii caută sens, apartenență și satisfacție profesională, o companie de…

    Citeste articolul
    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    După cinci ani în care a dus în școli tehnologie, infrastructură și resurse pentru peste 120.000 de elevi, Narada marchează un moment de cotitură. Organizația care a reparat acoperișuri, a…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Cum să faci angajații să iubească brandul companiei pentru care lucrează

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom