Federația Română de Fotbal recrutează tineri în proiectul Planet Ball – fotbal contra schimbărilor climatice

Până în luna februarie 2025, FRF recrutează 20 de tineri în cadrul proiectului „Planet Ball”, al cărui obiectiv este să crească influența fotbalului în lupta contra schimbărilor climatice, mai ales prin implicarea tinerilor, notează frf.ro, website-ul oficial al Federației Române de Fotbal.

Lansat în 2024, proiectul are printre parteneri două federații de fotbal – cea din România și pe cea din Turcia -, precum și două cluburi de fotbal, Nõmme Kalju FC din Estonia și HJK Helsinki din Finlanda.

Până în februarie 2025, fiecare club și federație parteneră va recruta 20 de tineri care să participe la sesiuni de training pe tema luptei contra schimbărilor climatice, pentru conștientizarea efectelor acestui fenomen.

În cadrul proiectului a fost deja realizată o colecție de bune practici implementate de parteneri pentru protecția mediului, contribuind astfel la obiectivele mai largi ale „Planet Ball”, de conștientizarea problemelor de mediu prin intermediul sportului și promovarea valorilor precum munca în echipă, repsonsailitatea și respectul față de implicarea în lupta pentru protejarea mediului.

Tinerii care doresc să devină ambasadori ai mediului prin proiectul Planet Ball pot trimite o scrisoare de intenție la proiecte @ frf.ro până pe 31 ianuarie 2025, în care să detalieze cum văd contribuția sportului la un mediu mai curat.

  • Alte articole:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Crearea unui brand de la zero este un proces care combină creativitatea, strategia și înțelegerea profundă a publicului. Nu este vorba doar despre un nume sau un logo, ci despre…

    Citeste articolul
    Cadouri de Crăciun pentru partenerii de afaceri: ce detalii contează cu adevărat

    Sezonul sărbătorilor aduce mereu o atmosferă relaxată, dar în mediul profesional rămâne un moment în care contează mult modul în care companiile își arată aprecierea față de parteneri. Cadourile de…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România