Hesburger în Mega Mall din București – o nouă unitate fast-food, investiție de 500.000 de euro

Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis al șaselea restaurant din România, în Mega Mall, în urma unei investiții de 500.000 de euro, și ajunge la investiții de 1,5 milioane de Euro în București. Noua locație creează 20 de noi locuri de muncă.

„Ne continuăm startegia de expansiune și deschidem un nou restaurant în București, de această dată într-un centru comercial frecventat de locuitorii unuia dintre cele mai dens populate cartiere ale Capitalei României. Avem deja o prezență puternică în zona metropolitană București și ne continuăm planul nostru de a deschide zece restaurante în primul nostru an în România”, declară Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.

În luna mai, Hesburger a intrat pe piața din România cu primul său restaurant, deschis la Râmnicu Vâlcea. Până în august, rețeaua a inaugurat o nouă locație, în cel mai mare aeroport din România, Henri Coandă, în Otopeni, urmată de primul restaurant Hesburger din Brăila și de două noi restaurante în București, în incintele AFI Cotroceni și Băneasa Shopping City.

Hesburger intenționează să își continue expansiunea în România și să deschidă, în total, 10 restaurante, în urma unei investiții de 8 milioane de euro în primul an de activitate.

Produsele Hesburger sunt recunoscute pentru gustul și calitatea oferite, la bază fiind sosurile Hesburger, create după rețete originale și produse în propriile fabrici din Finlanda și Lituania, dar și faptul că se folosește 100% carne de vită pentru burgeri.

Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela împreună cu soția sa, Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966, în micul oraș Naantali. Afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 480 de restaurante.

De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional și are acum 273 de locații în Finlanda, 62 în Lituania, 54 în Estonia, 52 în Letonia, 32 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și una în Polonia. Hesburger are peste 6.000 de angajați numai în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total de angajați depășește 8.700.

  • Alte articole:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Crearea unui brand de la zero este un proces care combină creativitatea, strategia și înțelegerea profundă a publicului. Nu este vorba doar despre un nume sau un logo, ci despre…

    Citeste articolul
    One United Properties se extinde la Constanța: teren de 34.800 mp pe malul Mării Negre

    One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță semnarea unui precontract de vânzare-cumpărare pentru…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Brand creat de la zero? Ce aspecte să urmărești, ce instrumente să folosești

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Alături de YourPass și GameDay, Mastercard accelerează digitalizarea Federației Române de Baschet

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Prima campanie de Black Friday lansată de BYD în România: costuri reduse la achiziția de mașini

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România

    Ciucaș, brand al Ursus Breweries, a reabilitat un traseu montan din România