Brandul de angajator al Beko România, cel mai apreciat din sectorul industrial, conform platformei Undelucrăm

Beko România, lider al pieței locale de electrocasnice și unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, s-a clasat pe primul loc în topul companiilor din sectorul industriei de producție în urma voturilor exprimate de utilizatorii platformei Undelucram.ro.

Cu peste 4.500 de angajați și cele două fabrici din Ulmi și Găești, Beko România este cel mai mare hub de producție al grupului Beko, lider european în sectorul electrocasnicelor. Prin investițiile continue în modernizarea fabricii din Găești, un centru cu o tradiție îndelungată în producția locală de electrocasnice, construcția de la zero a fabricii din Ulmi, prima unitate Industry 4.0 din România, deschiderea unui nou centru logistic în județul Argeș precum și dezvoltarea continuă a propriei rețele de service cu 37 de centre și acoperire națională, Beko România a creat în mod constant locuri de muncă, sprijinind astfel dezvoltarea comunităților locale și a economiei naționale.

„La Beko România, ne dorim ca fiecare coleg să se simtă parte dintr-o familie extinsă, unde contribuția sa contează cu adevărat. Prin toate inițiativele și cultura organizațională pe care o cultivăm, susținem un mediu de lucru în care angajații sunt sprijiniți să se dezvolte pe toate planurile, iar munca lor este recunoscută și apreciată la adevărata sa valoare”, a declarat Murat Büyükerk, CEO Beko România, Moldova, Greece, Malta, and Cyprus.

”Evaluările independente, precum cele furnizate de utilizatorii platformei Undelucram.ro, confirmă și completează în mod clar rezultatele pe care le-am obținut prin analizele experților locali și internaționali în domeniul resurselor umane și feedback-ul pozitiv primit de la colegi, prin sondaje interne sau în timpul programelor ce implică întregul colectiv al Beko România. Aceste noi performanțe ne întăresc încrederea că ne îndreptăm în direcția corectă și ne oferă determinarea de a consolida o cultură organizațională puternică, bazată pe incluziune și continuitate”, a completat Maria Tătaru, HR Director, Beko EE Cluster.

Prin desfășurarea mai multor programe ce sprijină progresul întregii echipe, incluziunea și echilibrul de gen, Beko România promovează o cultură orientată spre dezvoltare continuă și învățare, oferind angajaților acces la oportunități variate de training și perfecționare. Printre programele emblematice reunite sub umbrela noului Employer Value Proposition ”Feels Like Home”, se numără Women Community – o inițiativă ce pune în valoare femeile din companie, WellCare Journey – program dedicat echilibrului dintre viața profesională și cea personală, sau HR Talks – sesiuni periodice de discuții la nivel de organizatie.

  • Alte articole:

    SAP le oferă dezvoltatorilor instrumente tot mai complexe de integrare AI în dezvoltarea afacerilor

    În cadrul evenimentului SAP TechEd 2025, SAP a prezentat cum duce la următorul nivel felul în care dezvoltatorii operează, integrând inteligența artificială în profunzimea procesului de dezvoltare. Mai exact, noile…

    Citeste articolul
    Split for Business de la tbi bank, o nouă soluție de plată în rate adresată IMM-urilor

    Creșterea costurilor din ultimul an și contextul economic complicat au afectat capacitatea antreprenorilor și managerilor din companii mici și mijlocii de a gestiona cash flow-ul și a face investiții urgente…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?