NOSTALGIA Imaginarium 2024: 15 și 16 noiembrie, la Romexpo București

NOSTALGIA Imaginarium, evenimentul care dă startul distracției în sezonul rece și care celebrează viața și distracția pentru toate generațiile, are loc pe 15 și 16 noiembrie 2024. Și în acest an, ediția NOSTALGIA Imaginarium se desfășoară la Romexpo în București.

NOSTALGIA Imaginarium 2024 propune publicului o călătorie într-un univers conceput cu elemente multimedia, în care experiențele imersive și instalațiile interactive, abordarea creativă a photo cornerelor și playlistul emblematic al duo-ului DJ duc distracția la un nou nivel.

Ediția Imaginarium surprinde cel mai bine componenta future a evenimentului NOSTALGIA, astfel că pentru ediția din 15 și 16 noiembrie producția scenei va depăși așteptările pentru un eveniment care se desfășoară indoor și va fi compusă dintr-un ansamblu uriaș de ecrane LED, care vor fi montate inclusiv pe tavanul spațiului din pavilionul principal Romexpo.

Muzica perioadei ’90-2000, iubită de toate generațiile, energia oamenilor, decorul care teleportează participanții în anii nebuni de liceu, jocurile, activările de brand gândite inteligent, colțurile cu muzee dedicate colecțiilor de obiecte retro, selecția de food trucks&vans din zona de mâncare, fac din NOSTALGIA mai mult decât un eveniment – este un multivers al emoțiilor și un schimb de energie bună, pentru oamenii de toate vârstele.

„Am creat conceptul de eveniment pentru NOSTALGIA Imaginarium astfel încât să oferim publicului o experiență în care tehnologia și distracția de calitate să se îmbine perfect. În timp ce anul acesta sărbătorim șase ani de când cântăm, dansăm și ne îmbrățișăm împreună la fiecare eveniment Nostalgia, noi, echipa de nostalgici din culise, lucrăm intens să facem din fiecare ediție o amintire memorabilă. Promitem că în cele două seri retro-disco-future pe care vi le pregătim pe 15 și 16 noiembrie vă întâmpinăm cu surprize next level. Vă așteptăm în gașcă, cu părinții sau singuri – la Nostalgia cu toții suntem o familie”, declară Silviu Lăcătuș.

Pentru al doilea an consecutiv, NOSTALGIA retro-disco-future este nominalizat la Best Medium Festival, în cadrul European Festival Awards 2024, premiile care oferă recunoaștere celor mai deosebite festivaluri europene din industrie. Fanii pot vota NOSTALGIA accesând linkul https://www.europeanfestivalawards.org/public-voting/ și completând formularul listat pe pagină.

Toate informațiile importante, activitățile și harta evenimentului vor fi actualizate direct în aplicația mobilă NOSTALGIA, dezvoltată de eSolutions, disponibilă pentru a fi descărcată din Apple Store și Android. Biletele se pot achiziționa de pe platforma https://nostalgia.love/bilete/ și de pe site-urile partenere.

NOSTALGIA încearcă să fie un festival al vieții, care prezintă într-o manieră specială trecutul și viitorul. Toți cei care au participat la NOSTALGIA de mai bine de șase ani, s-au putut bucura de un real muzeu retro & future, în care organizatorii au integrat și o discotecă specifică anilor ’90 − 2000. În permanență echipa Nostalgia lucrează să creeze o lume plină de imagini și sunete, trecând prin numeroase experiențe senzoriale și momente unice, menite să transforme NOSTALGIA într-o fabrică de amintiri − pentru că, de ce nu, și prezentul poate fi o viitoare nostalgie.

  • Alte articole:

    10 branduri de top pe piața globală de băuturi răcoritoare

    Industria băuturilor răcoritoare este una dintre cele mai competitive și profitabile din lume, cu branduri care ajung în toate colțurile planetei și generează miliarde de dolari anual. De la sucuri…

    Citeste articolul
    Soluțiile de plată Buy Now, Pay Later, tot mai folosite pe segmentul home improvement

    Apărute inițial în e-commerce, soluțiile de plată Buy Now, Pay Later (BNPL) se extind accelerat dincolo de zona retailului, ajungând în domenii care presupun investiții mari și decizii pe termen…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Marketing direct: mai funcționează flyerele în cutii poștale, în era digitală?

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea

    Havas Media România a câștigat pitch-ul de media Pepco și va continua colaborarea