Hesburger – restaurant deschis în Băneasa Shopping City, a 5-a unitate din rețeaua sa în România

Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant, în Băneasa Shopping Mall, în urma unei investiții de 500.000 de euro. Noua locație creează 20 de locuri de muncă.

„Odată cu deschiderea acestui al treilea restaurant în capitală, ne continuăm strategia de dezvoltare, concentrându-ne pe stabilirea unei prezențe puternice în zona metropolitană București. După lansarea recentă a restaurantelor noastre la AFI Cotroceni și în Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni – cel mai mare aeroport din România – suntem bucuroși să ne extindem acum operațiunile într-o altă locație de top, Băneasa Shopping City, unul dintre cele mai mari centre comerciale din țară. Acest loc este o atracție majoră nu numai pentru locuitorii Bucureștiului, ci și pentru numeroșii turiști care vizitează zona”, spune Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.

În luna mai, Hesburger a intrat pe piața din România cu primul său restaurant, deschis la Râmnicu Vâlcea. Până în august, rețeaua a inaugurat o nouă locație, în cel mai mare aeroport din România, Henri Coandă, în Otopeni, urmată de primul restaurant Hesburger din Brăila și de un al patrulea național, în București, la AFI Cotroceni, deschis în octombrie.

Hesburger intenționează să își continue expansiunea în România și să deschidă în total 10 restaurante, în urma unei investiții de 8 milioane de euro în primul an de activitate.

Produsele Hesburger sunt recunoscute pentru gustul și calitatea oferite, la bază fiind sosurile Hesburger, create după rețete originale și produse în propriile fabrici din Finlanda și Lituania, dar și faptul că se folosește 100% carne de vită pentru burgeri.

Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela împreună cu soția sa, Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966, în micul oraș Naantali. Afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 470 de restaurante.

De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional și are acum 274 de locații în Finlanda, 62 în Lituania, 53 în Estonia, 51 în Letonia, 32 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și una în Polonia. Hesburger are peste 6 000 de angajați numai în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total de angajați depășește 8 700.

  • Alte articole:

    Travel Planner mizează pe o ușoară creștere a numărului de turiști în Bulgaria în 2026

    Travel Planner, cel mai mare jucător local cu destinație principală de vacanță Bulgaria, estimează o scădere a pieței de turism din cauza contextului economic, dar o creștere de 5-10% a…

    Citeste articolul
    Generali a sărbătorit 190 de ani de la începutul activității pe piața din România

    Generali România a sărbătorit pe data de 4 noiembrie împlinirea a 190 de ani de la deschiderea primei sale agenții pe teritoriul României moderne, printr-un eveniment organizat la Palatul Parlamentului.…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Siguranța care nu se vede: Narada duce campania în clădiri de birouri, restaurante, spații publice

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Campanie Black Friday 2025 la Xiaomi România, pe website-ul propriu și în rețelele partenere

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Câștigătorii fondului de finanțare Azi. Împreună., ediția I, anunțați de Fundația OMV Petrom

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape

    Loializare în era digitală: cum își țin brandurile clienții cât mai aproape