Combinație de artă și tehnologie: spectacol de teatru senzorial, prezentat de Xiaomi România

Xiaomi România a prezentat spectacolul de teatru „Întâlnire în low light”, jucat parțial în întuneric, care îmbină arta cu tehnologia unică de fotografie în condiții de lumină redusă a noii serii Xiaomi 14T. Piesa a fost dezvoltată alături de echipa Teatrul de Artă București, sub conducerea regizorală și după un scenariu scris de actorul și regizorul George Constantinescu.

Un spectacol de teatru senzorial, cu un scenariu modern, adaptat societății contemporane, a pus în lumină emoțiile, prin obiectivul Leica a noilor smartphone-uri Xiaomi 14T, 14T Pro & Mix Flip. Scenariul implică momente de interacțiune directă cu publicul, alături de integrarea naturală a capabilităților de fotografie în lumină scăzută ale seriei Xiaomi 14T. Experiența face parte din festivalul internațional de artă și tehnologie RADAR.

Mai mult, imaginile realizate în timpul piesei senzoriale au fost selectate și prelucrate de fotograful Leica cu un portofoliu în continuă evoluție, Callie Eh, cu lucrări expuse, premiate și publicate internațional, și ulterior prezentate publicului, în cadrul unei expoziții de fotografie Leica. Acestea, alături de fragmente din piesă, vor rămâne accesibile publicului, expuse participanților la festivalul RADAR.

Noua serie de smartphone-uri asigură o experiență fotografică excepțională pentru orice utilizator. Prin capabilitățile excepționale în lumină scăzută, Xiaomi 14T și Xiaomi 14T Pro surprind scene de noapte uluitoare și peisaje urbane vibrante, cu o claritate deosebită, iar fotografia de noapte este redefinită cu noua generație de optică Leica. Seria aduce și capabilități avansate de inteligență artificială pentru căutare, voce, text, imagine și video.

RADAR, cel mai mare festival multidisciplinar de new media art din România, ajunge la a V-a ediţie şi își extinde granițele, devenind internațional. Între 4 şi 6 octombrie, la Caro Hotel, festivalul va aduce, în premieră, 11 artiști internaționali consacrați din Franța, Polonia, Danemarca, Portugalia, Ungaria, Ucraina şi Bulgaria.

Corporația Xiaomi a fost fondată în aprilie 2010 și listată la Bursa Principală de Valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT în centrul activității sale. Xiaomi este o componentă a indicelui Hang Seng, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

  • Alte articole:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Fotbalul nu mai este de mult doar un sport, ci un fenomen global care mișcă miliarde de euro anual. Cluburile de top din Europa au devenit adevărate branduri internaționale, cu…

    Citeste articolul
    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    EPG (Energy Policy Group) și OMV Petrom anunță semnarea contractului de proiectare și execuție pentru modernizarea Școlii Gimnaziale nr. 1 din comuna Tuzla, județul Constanța. Investiția estimată la 3,5 milioane…

    Citeste articolul

    Articole marketing - publicitate - PR - stiri brandINFO.ro:

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    Brandurile din fotbal care reușesc să genereze cei mai mulți bani

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    OMV Petrom, sponsorul programului România Eficientă, va finanța renovarea Școlii Nr. 1 din Tuzla

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Culorile brandurilor și abordarea psihologică: legături mai puțin cunoscute de consumatori

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail

    Samsung, istoria unui brand cu implicare în o mulțime de segmente de retail